Он-лајн трговински гигант стиже у Србију? Ево какве ПОГОДНОСТИ доноси
Лепе вести
Државна секретарка у Министарству трговине, туризма и телекомуникација Татјана Матић разговарала је у Хангџоу са представницима компаније Алибаба о даљој сарадњи у области онлајн туризма и електронске трговине и плаћања.
Велики талас улагања на Косову: Вучићева посета КиМ позитивна ПРЕКРЕТНИЦА
Председник о изградњи Индустријског парка пријтељства у Борчи: Ево шта то тачно значи за Србе
На састанку у седишту компаније са потпредседницом "Алибабе" Хелен Ху и компанијским тимом за Европу договорено је да се до краја године финализирају сви планови чији је крајњи циљ пласирање платформе за електронско плаћање Алипеј (Alipay) на српско тржиште, а да се на тржишту Кине промовише туристичка понуда Србије, саопштено је из Министарства.
Како се очекује, Алибабина платформа Fligy допринела би у значајној мери промоцији Србије као дестинације, али и олакшала бројним туристима из Кине долазак у Србију.
Та платформа посебно је важна због чињенице да је број кинеских туриста у односу на 2016. годину готово удвостручио, док је само у првој половини ове године пораст био, у односу исти период прошле године, 97,4 одсто.