ЛИДЛ ДОНИРА - КУПИ С ЉУБАВЉУ, ДОМАЋЕ ЗА ЦРВЕНИ КРСТ СРБИЈЕ
Поводом освежавања С љубављу, домаће асортимана новим артиклима домаћих произвођача, у периоду од 5. септембра до 5. октобра компанија Лидл Србија донираће по 1 динар од сваког продатог производа овог Лидл бренда за помоћ Црвеном крсту Србије.
С љубављу, домаће линија производа део је сталног асортимана Лидла и један је од начина на који компанија помаже српске произвођаче. Лења пита са јабуком, урнебес салата, војвођанске голице, домаћа јаја из слободног узгоја само су део нових укуса из проширеног асортимана. Поводом увођења нових артикала, Лидл је покренуо хуманитарну кампању током које ће куповином било ког од 90 аутентичних производа овог Лидл бренда до 5. октобра, Лидл донирати по 1 динар Црвеном крсту Србије и тиме обезбедити средства за помоћ угроженим категоријама друштва.
- Бренд С љубављу, домаће резултат је наше жеље да очувамо оно што је аутентично домаће, па смо овим донацијама желели да помогнемо онима који помажу Србију, водећи рачуна о нашим суграђанима. Захваљујемо се Црвеном крсту Србије на свему што ради за нашу земљу и радујемо се што можемо да помогнемо - изјавила је Мартина Петровић, Руководилац Корпоративних комуникација компаније Лидл Србија.
Компанија Лидл Србија и Црвени крст Србије већ су спровели неколико успешних акција солидарности са циљем помоћи угроженом становништву, којима су се потрошачи Лидла врло радо одазивали.
- Посебно нам је драго што се компанија Лидл Србија одлучила да на још једном помогне наш рад, и то кроз акцију која обухвата домаће производе. И након 146 година постојања и рада, нашој организацији значе овакве сарадње, јер обезбеђују и помоћ и видљивост организације, зато се захваљујемо Лидлу на подршци раду народних кухиња и наших других програма - изјавио је проф. др Драган Радовановић, председник Црвеног крста Србије.
С љубављу, домаће понудом Лидл осим што одговара на потребе потрошача, помаже развоју око 25 српских произвођача из различитих крајева Србије и обезбеђује им сигуран пласман производа у више од 60 продавница широм наше земље. Висок ниво квалитета и специфична својства више од 90 производа ове линије доприносе очувању наше гастрономске традиције и културе. Ови производи имају врло препознатљив изглед паковања и могу се лако пронаћи на истакнутим рафовима традиционалних мотива.