ЛИДЛ ОТВОРИО КОНКУРС ЗА ПРЕДУЗЕТНИЦЕ
У сусрет Међународном дану жена, компанија Лидл Србија је и ове године расписала конкурс „Снажне. Храбре. Важне.“ који за циљ има јачање положаја жена у пословном свету у Србији и промовисање њихових производа.
Конкурс траје до 31. марта, до када све заинтересоване предузетнице могу да се пријаве како би се њихови производи нашли у понуди у оквиру једне тематске недеље у преко 65 Лидл продавница у Србији.
Право на учешће у конкурсу имају предузетнице, привредна друштва, регистрована пољопривредна газдинства у Србији која се баве производњом из сегмента хране, додатака прехрани или козметике – производа за негу и лепоту – чији су власници у потпуности жене. Све заинтересоване предузетнице о детаљима учешћа на конкурсу и начину пријаве могу се информисати на званичном сајту компаније www.lidl.rs.
У другој половини 2023. године, након конкурса, одабира производа и након завршених процеса контроле и улиставања производа, они ће се наћи на полицама Лидла у оквиру једне тематске недеље где ће Лидлови потрошачи моћи да купују и уживају у одабраним производима српских предузетница.
- Након успешно спроведене кампање „Снажне. Храбре. Важне.“ у претходној години током које смо подржали и промовисали 26 предузетница и краткотрајно улистали 32 производа, одлучили смо да и овогодишњи Дан жена посветимо дамама и да се боримо за њихову једнакост у пословном свету. Обновићемо сарадњу са појединим учесницама прошлогодишњег конкурса, али и дати шансу новим предузетницама да буду део овог пројекта - рекла је испред компаније Лидл Србија Милица Стевановић, ЦСР менаџер у сектору Набавка.
Лидл је у сарадњи са Фондацијом Ана и Владе Дивац спровео и студију о подршци женским предузетничким активностима и иницијативама, која је показала да је у Србији само 25% предузећа у власништву жена. Подршка која им је потребна највише се односи на простор за пласирање производа, већу видљивост, едукацију и менторство – што добијају кроз „Снажне. Храбре. Важне.“.
Тако је Марија Бојовић, власница Златиборске традиције која производи домаћу ракију од дивље крушке, након сарадње са Лидлом забележила већу потражњу и остварила нова партнерства, па сада припрема нови пословни простор у Београду и шири своју продајну мрежу.
Подсећања ради, компанија Лидл Србија потписница је „Принципе Уједињених Нација за оснаживање жена“ (WEPs) и јавно се обавезала на поштовање и промовисање принципа једнакости унутар компаније, чиме је доказала да подржава жене у сваком сегменту свог пословања.