БУРА ПРЕД ОТВАРАЊЕ! Сада су и мушкарци дигли глас - приметили детаљ у Лидловој реклами који је свима промакао (ВИДЕО)
Шта ви мислите о целој ситуацији, реците нам у коментарима!
Након што смо објавили текст под насловом "НАСТАВЉА СЕ БУРА КОЈУ ЈЕ ИЗАЗВАО ЛИДЛ! РЕАГОВАЛИ СТРУЧЊАЦИ: Ово је страшно за све грађане Србије, не само за жене" са реакцијама стручњака на кампању компаније Лидл “Савршен пар” поводом реакција дела јавности који је кампању оценио као увреду и дискриминацију жена у Србији, јавиле су нам се особе мушког пола које сматрају да је ова реклама увредљива и за мушки пол.
Наиме, према њиховим речима, реклама поставља високог мушкарца као симбол поверења, поузданости и квалитета, те оцењују да је на индиректан начин послата порука да ниски мушкарци не поседују наведене особине.
Драган Варагић, партнер на ИА и стручњак за маркетинг, сматра да није етички користити особине људи у рекламним кампањама и да компаније морају да воде рачина када комуницирају са потрошачима.
- Није етички користити особине људи у рекламним кампањама, и на жалост веома је мали број компанија које за сваку своју маркетиншку активност воде рачуна и о етичком елементу комуникације. Ја сам један од оних који није приметио проблем са том рекламом док није почело о томе да се прича и пише, јер нисам осетљив на проблеме висине. Неке особе јесу. О таквим стварима је потребно водити рачуна када компанија комуницира са потрошачима - каже Варагић и додаје:
- Лидл је генерално успео у томе да се прича о тој реклами, што је циљ оваквих кампања. Ево, и ви сада пишете текст на ту тему. Веома је мало вероватно да људи неће куповати у Лидлу због ове рекламе, да ће га бојкотовати и слично. Тада би то био неуспех ове рекламе.
Након полемике у јавности о томе да ли је реклама увредила жене у Србији, компанија Лидл издала је саопштење у коме су навели да је идеја кампање да промовише оно по чему је Лидл препознат у свету, а то је најбољи однос цене и квалитета.
"Повезивање било ког од ликова са само једним атрибутом, није била наша намера. Расподела њихових експертиза једноставно је потекла од рода речи у српском језику, где је квалитет мушког рода, а цена - женског", указује Лидл.
У жељи да јавности разјаснимо идеју којом се компанија водила приликом креирања кампање, контактирали смо Лидл. Из компаније Одговоре, међутим, до објављивања овог текста нисмо добили.
Мејл који смо упутили компанији, можете погледати на приложеној фотографији:
Поводом целе буре која се подигла у јавности питали смо грађане шта мисле о реклами. Њихове одговоре можете погледати у приложеном видео снимку:
Подсетимо, реклама компаније Лидл "Савршен пар" првенствено је изазвала револт многих жена у Србији, јер је сматрају увредљивом и понижавајућом за женски род јер жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет. Повереница за родну равноправност Бранкица Јанковић, координаторка сигурне куће Весна Станојевић и маркетиншки стручњак Саша Боројевић реаговали су на рекламу компаније Лидл. Више о томе читајте КЛИКОМ ОВДЕ!