ЛИДЛ СРБИЈА: ДИГИТАЛНЕ ЦЕНЕ У СВИМ ПРОДАВНИЦАМА
Компанија Лидл Србија од данас је у свим својим продавницама широм Србије, уместо досадашњих папирних, прешла на потпуно коришћење електронских ценовних ознака.
Коришћење дигиталних цена значајно доприноси смањењу грешака при њиховом постављању, те ће потрошачи увек и у сваком тренутку на увид имати тачне и актуелне цене. Осим тога, пројекат потпуног увођења дигиталних цена у свих 70 Лидл продавница широм Србије на још један начин показује посвећеност компаније Лидл Србија друштвено одговорном пословању у свим његовим аспектима, директно доприносећи уштеди од око 21 тоне папира која би се употребила за производњу папирних ценовних ознака на годишњем нивоу.
- Посебно нам је задовољство што смо први трговински ланац у Србији који је електронске ознаке увео у све своје продавнице. То не само да ће бити подршка јединственом искуству куповине у Лидлу и готово елиминисати могућност грешке у том смислу, већ ће и значајно умањити обим штампе и на тај начин сачувати ограничене природне ресурсе - каже Драган Чигоја, генерални директор компаније Лидл Србија.
Електронске ценовне ознаке које се сада налазе у свим Лидл продавницама, компанији Лидл Србија омогућавају потпуну контролу података који се приказују у продавници, те се цена и приказане информације о артиклу попут цене, назива, грамаже и слично могу пратити у сваком тренутку, док је потрошачима гарантована потпуна усклађеност података на ознакама са подацима система касе. Ово у пракси значи минимализацију могућности за грешке узроковане неадекватним или неправовременим постављањем ценовних ознака и приказивање увек исправне и актуелне цене.
Поред најбољег односа цене и квалитета које компанија Лидл Србија свакодневно нуди својим потрошачима, увођење дигиталних цена даје значајан допринос у поузданости информација и комуникацији са купцима на лицу места, тј. у продајном простору, и на тај начин још једном показује да је поуздан партнер који прати потребе својих потрошача, али и трендове дигитализације у малопродајном сектору.
Увођење система за дигиталне цене доноси бенефите и за продавце у Лидлу. Тачније, дигитализацијом, запослени остварују уштеду у времену које се односи на обављање њихових дневних обавеза, које сада уместо у ручно постављање цена могу усмерити на друге радне задатке. Овакав процес омогућује ефикасније и лакше постављање цена за запослене.
Цене направљене од „електронског папира“ у великој мери доприносе еколошким циљевима компаније Лидл Србија, која је раније у децембру први пут представила и резулате свог деловања у домену друштвено одговорног пословања.