Маркетинг мрежа и ИПСОС покренули пројекат Agency Репорт!
Agency Репорт је први пројекат овог типа у Србији, који на овај начин третира тржиште маркетиншких агенција и свеобухватно га приказује
Портал Маркетинг мрежа, у сарадњи са агенцијом за истраживање јавног мњења Ипсос Стратегиц Маркетинг, покренуо је студију у вези са пословањем агенција под називом Agency Репорт. У анализу ће бити укључене све агенције које послују у Србији у области тржишних комуникација, распоређене у седам група.
Циљ истраживања је анализа тржишта за 2017. годину, односно стицање увида у стање на тржишту, сакупљање транспарентних података и рангирање агенција по различитим критеријумима.
Agency Репорт је први пројекат овог типа у Србији, који на овај начин третира тржиште маркетиншких агенција и свеобухватно га приказује. То је јединствена истраживачко – извештајна платформа која има вишеструку намену и далекосежне утицаје на маркетиншку индустрију.
Agency Репорт је замишљен као јединствени регистар агенција са чињеницама о њиховом раду, успесима и пословању. То ће бити јавна платформа, online доступна, која омогућава интерактивну аналитику. Платформа ће садржати различите приказе података, а омогућиће и комбиноване приказе различитих индикатора прикупљених током истраживања.
- Објављивање пословних резултата агенција пракса је на свим развијеним тржиштима света. Сви смо свесни чињенице да је само траспарентно уједно и снажно тржиште, које ствара здраву конкуренцију и иде корак напред. С друге стране, ако не знамо где смо, сасвим сигурно не знамо ни у ком правцу желимо да идемо. Зато хвала свим агенцијама што ће издвојити своје време, учествовати у истраживању и на тај начин дати свој допринос струци и транспарентности тржишта у Србији - рекла је Ивана Парчетић Митић, оснивач и ЦЕО портала Маркетинг мрежа.
- Изнад свега поштујемо транспарентност, а то је један од начина да заштитимо правила струке. Овај пројекат, на врло конкретан начин, претвара ове вредности у праксу. Agency Репорт, као пројекат, изузетно је важан за нас, као агенције које послују у области тржишних комуникација, али, пре свега, за наше клијенте. Као индустрија, са клијентима живимо, са њима креирамо вредности, и без њих не постојимо. Сматрам да је време да клијентима дамо јасан преглед наше индустрије. Такође, за нас је важно да имамо што вернију слику нас самих, јер само тако, можемо да растемо и да се мењамо - рекла је Снежана Савић, Business Девелопмент Дирецтор агенције ИПСОС Стратегиц Маркетинг.
Истраживање ће се у наредна два месеца спровести у два таласа. Први талас представља прикупљање података од агенција, кроз добровољну online анкету, док други талас представља прикупљање и анализу јавно доступних података о пословању, укључујући и податке из Агенције за привредне регистер Републике Србије.