ФЕЈСБУК ЖЕЛИ ДА ОТВОРИТЕ ЈОШ ЧЕТИРИ ДОДАТНА ПРОФИЛА: Да ли се слажете са њиховим објашњењем?
Из Мете кажу да им је циљ да корисницима буде лакше.
Корисници Фејсбука ће од сада моћи да креирају до четири додатна профила, а за пребацивање између њих неће морати да се одјављују са те друштвене мреже, саопштила је компанија Мета која ту функцију тестира од прошле године.
МЛАДИ ОТКРИЛИ ЗАШТО НЕЋЕ ДА РАДЕ: Ово су СТРОГИ УСЛОВИ које постављају послодавцима
И ЗВАНИЧНО СМО ЕВРОПСКИ ШАМПИОНИ: Истраживање показало да Срби раде највише сати недељно, прочитајте колико раде остали
"ТО ЈЕ РОБИЈА! ОТИШЛА СИ У ЛОГОР!" Ива из Србије открила колико зарађује на Аљасци и запалила интернет (ВИДЕО)
Из компаније корисницима предлажу отварање личног (односно приватног) профила, затим профила за посао, као и посебних профила у вези са различитим интересовањима или за повезивање са заједницама, које би корисник желео да одвоји од свог приватног, односно главног профила.
Из Мете наводе да креирање више личних профила корисницима омогућава да једноставније организују са киме ће делити садржај који постују, као и онај у који желе да имају увид у различитим аспектима свог живота.
Сваки од креираних профила ће имати свој феед са релевантним садржајем који приказује кориснику, а који је заснован само на интересовањима која се односе на тај профил.
-Размислите о томе. Могли бисте да имате један профил за праћење гурманске сцене коју волите, док би вам други служио да пратите активности пријатеља и породице - предлажу из компаније.
Из Мете истичу да им је успех Инстаграма са увођењем сличне функције био инспирација за овај потез. А бета тестирање је показало да многи корисници Фејсбука воле бољу и јаснију организацију садржаја пријатеља, група и интересовања, преносе медији.
Сваки нови профил који корисници отвори имаће задате поставке приватности и обавештења, што ће наравно моћи касније сами да подесе онако како њима то одговара.
Важно је поменути и то да главни профил неће откривати то да корисник има и додатне профиле.
Отварање нових профила, такође, доноси и нека огрничења. Тако додатни сервиси, као што су Facebook Датинг, Маркетплаце, Професионал Моде, као и могућност плаћања, у почетку неће бити доступни секундарним профилима.
Могућност размене порука за нове профиле ће бити доступна само у Фејсбук апликацији и ПЦ верзији, док ће подршка за ФБ Messenger бити омогићена "у предстојећим месецима".
Могућност отварања нових профила је постепено почела да стиже до корисника широм света, што ће се наставити у наредним месецима.