НАЈТЕЖА деоница Европе изграђена у Србији: Наши путари радили седам дана у недељи, у три смене
Најзначајнији инфарструктурни пројекат
Радови на најзахтевнијим градилиштима Коридора 10 кроз Грделичку клисуру и Сићевачку клисуру нису прекидани током целе године.
Црногорске власти ставиле хипотеку на станове у власништву Руса
Ово ће вам се сигурно свидети: Ефикасни начини да уштедите на рачунима за грејање
Коридори Србије су иначе, продужили грађевинску сезону на изградњи тог ауто - пута.
Током грађевинске сезоне радови су извођени и ноћу, а на најтежим деоницама радило се седам дана у недељи, у три смене, наводи се у саопштењу Коридора Србије.
- Желимо да покажемо да у Србији може да се ради и ноћу, да може да се ради дуже од радног времена, да радови не морају по аутоматизму да се прекидају зими, да могу да се поштују рокови - рекао је вршилац дужности директора Коридора Србије Зоран Бабић приликом недавног обиласка градилишта са представницима Министарства саобраћаја.
Напомињући да су грађевински радови кроз обе клисуре изузетно захтевни и сложени, Бабић је истакао да су Коридори показали да је могуће да радови буду још интензивнији и да грађевинска сезона може да се максимално искористи.
У саопштењу се додаје да су на свим градилиштима кроз Грделичку клисуру и Сићевачку клисуру, у складу са временским условима, компаније ангажоване на изградњи ауто-пута и даље изводе радове интензитетом који је значајан за ово доба године.
Родитељи опрез! У познатим кашицама за бебе пронађен хлор
На источном краку Коридора 10, аутопут Е 80, на деоници од Станичења до Пирота спрема се за пуштање у јавни саобраћај 5,5 километара десног полупрофила ауто-пута, где се ових дана поставља завршни слој асфалта.
Потез на Обилазници Димитровграда, код косине Градиње, такође је спреман за пуштање у саобраћај, наводи се у саопштењу и напомиње да је са те локације ископано и превезено близу милион кубних метара материјала.
Такође су завршени преостали радови на изградњи коловозне конструкције, као и завршни радови на изградњи петље Градина којом је остварена веза аутопута Е80 са Димитровградом.
У току је насипање надслоја изнад тунела Сопот, изградња габионских зидова и осигурање косина, као и изградња насипа, транспорт материјала и ископи на деоници Банцарево-Црвена Река.
ОБЕЋАВАЈУЋЕ: Раст бруто домаћег производа Србије за 2018. годину ТРИ ОДСТО
Кроз Грделичку клисуру, на јужном краку Коридора 10, у току је израда коловозних конструкција у тунелима Предејане и Манајле, као и израда бетонских секундарних облога у оба тунела. Ради се на изради шипова за косине, стабилизацији и заштити косина на свим деоницама кроз Грделичку клисуру.
Такође, како се наводи, у току је бетонирање потпорних зидова, изводе се завршни радови на сва 33 моста која су изграђена на овој деоници, а поставља се и заштитна ограда дуж трасе.
Корироди Србије указују да су теренски обиласци и стална контрола радова на градилиштима, уз свакодневне извештаје извођача и моментални приступ решавању проблема донели помак у реализацији најважнијег инфраструктурног пројекта за Србију.