НЕШТО НИЈЕ У РЕДУ СА КУРИРСКИМ СЛУЖБАМА? Сваки пети корисник је имао овај проблем
"Таква ситуација је постала пракса и сви раде по таквом принципу"
Због пандемије корона вируса, све више се користе услуге онлајн куповине, које би требало да буду лакша и безбеднија опција за куповину.
Компанија Меридиан у хуманитарној мисији широм земље - Донација стигла у Неготинску болницу
Српска памет може све: Смислили и направили "машину за маске"
Цене племенитих метала лете у небо: Унца злата више од 2.000 долара!
Колико пута вам се десило да сте цео дан код куће и чекате пакет курирске службе, а онда, у сандучету нађете налог да вас пошиљка чека у пошти и да морате сада сами да преузмете пошиљку, а при томе вас нико није позвао да вас обавести да су долазили на адресу.
- Уколико дође до такве грешке курира, контактирамо клијента да видимо из ког разлога, дешава се да буде непотпун број телефона, нетачна адреса, дешава се да се помешају општине - каже Наташа Милановић регионални менаџер једне курирске службе.
Искуства грађана су нешто другачија
- Након позив курира да пакет није достављен на адресу јер никог није било код куће, што се касније испоставило да није тачно, јер особа којој сам послала није примила никакав ни позив ни поруку да је пакет покушан да се уручи - каже Јована Јелић
- Када ми је курир донео враћену пошиљку, доживела сам непријатне ситуације од њега да ме вређа, да ми прети батинама. Ја сам контактирала куририку службу, жао ми је што нисам полицију позвала, али ево они до дана данашњег нису ништа урадили - додаје она.
Према истраживањима Националне организације потрошача, преко 20 одсто корисника бар једном су имали проблем са курирском службом. А као најчешћи проблем наводе кашњење испоруке, оштећење садржаја пошиљке, или захтев курира да изађу испред зграде да би преузели пошиљку.
- По Београду често можемо да видимо сцену где курири стоје са телефоном и само се појављују људи из различитих праваца и дође десет грађана који дођу да покупе свој пакет - каже Дамир Цероња.
Према Дамировим речима, таква ситуација је постала пракса и сви раде по таквом принципу, док представник курирске службе такво поступање тумачи кроз нови закон.
- Градска управа града Бограда је донела закон који не иде у корист курирске службе, они су забранили сва заустављања и паркирања возила дуже од 15 минута која се баве развозом робе. Управо из тих разлога, курир не може или не сме да се заустави на улицу и да испоручи пошиљку - каже Владимир Бранковић, менаџер једне курирске службе.
Сеничић објаснио стање у Србији: Туристичке агенције на мукама, враћају помоћ и отпуштају раднике!
У Србији основано 13.550 фирми у доба короне: Да ли и оне имају право на минималац?
Помама за бањама и планинама у Србији: Недоласком туриста највише погођени Београд и Нови Сад
Новина у ПКС: Онлајн обуке за менаџере и предузетнике
Назире се светло на крају тунела: ПОСЛЕ СТРАШНОГ ПАДА, захуктава се највећа европска индустрија