Нова пословница Телекома одушевила посетиоце Ушћа (ФОТО)
Визуелни тренд Телекома мења се у бољем правцу
Данас у шопинг центру "Ушће" престављен је нови визуелни идентитет пословнице мтс-а.
- Данас смо почели са новим визуелним идентитетом наших пословница. Ово је прва, али планирамо да реновирамо и остале наше пословнице. Сведоци смо да се визуелни тренд Телекома мења у бољем правцу – рекла је директорка Јана Љубичић.
Поред новог визуелног идентитета, мтс је представио потпуно нове тарифе - Морава, Оморика и Соко - које доносе разноврсне повољности.
Корисници који се определе за неку од нових тарифа допринеће заштити животне средине, јер ће, од сваког месечног рачуна за Мораву, Оморику и Соко, мтс издвојити по 1 динар за очување природе Србије.
Како изгледа нова пословница мтс-а која је данас презентована у Ушћу погледајте на приложеним фотографијама.