ОБЈАВЉЕНА ИМЕНА ДОБИТНИКА ПРЕСТИЖНИХ МАРК AWARDS 2022 ПРИЗНАЊА!
Маркетинг мрежа објавила је имена добитника престижних Марк Awards признања која ће, 21. октобра на свечаној церемонији под генералним покровитељством компаније ПепсиЦо, бити уручена стручњацима из компанија у Србији за личне пословне и професионалне успехе.
За признања ове године номинована су чак 54 стручњака, а стручни жири донео је одлуку да награди њих 12, који су у 2021. оставили траг на тржишту Србије.
У категорији Chief Маркетинг оф the Year награда је припала Наташи Шарчевић, директорки маркетинга и иновација у компанији Атлантиц Штарк, док је Бојана Ненадовић, маркетинг директорка у компанији Coca-Cola ХБЦ, добитница признања у категорији Chief Маркетинг оф the Year – Мулти Country.
Александра Стевовић, бренд менаџерка у компанији ПепсиЦо, проглашена је добитницом у категорији Бранд Манагер оф the Year. Маја Вујашковић Ђуреиновић, Country Communication Манагер у компанији ИКЕА South Еаст Еуропе, истакла се у категорији ПР/Цорпорате Communications Манагер оф the Year, а Сања Томић, Employee Communication Манагер у А1 Србија, добитница је у категорији Интернал Communications Манагер оф the Year.
Employer Брандинг Манагер оф the Year је Сања Миладиновић, менаџерка за регрутацију, селекцију, привлачење и развој талената у компанији ПепсиЦо. Дигитал Маркетинг Манагер оф the Year је Оља Нестов, Сениор Дигитал Маркетинг Специалист Гранд кафе, а ЦСР Манагер оф the Year је Сузана Ђорђевић, директорка Хемофарм Фондације.
Филип Гујаничић, Јуниор Бранд Манагер у компанији Фриком, освојио је награду у категорији Рисинг Стар оф the Year, за маркетинг професионалце до 30 година. Милена Ђорић Гудурић, директорка маркетинга за тржишта Србије, Црне Горе и БиХ у компанији Mastercard, освојила је титулу Бранд Innovator оф the Year, док је Данијела Гашпарац, Хеад оф Маркет Research - ЦЕО Адвисор, Телеком Србија и Маркетинг & Communication Цонсултант Србија воз и УНДП, добитница у категорији Супер Херо оф the Year, за маркетаре који су, упркос бројних кризама и изазовима тржишта храбро наставили са комуникацијом ка потрошачима.
На предлог чланова жирија, Ђорђу Јовановићу, маркетинг директору за тржиште Балкана у компанији Xiaomi, додељено је Специјално признање за лични допринос развоју струке у Србији.
Жири Марк Awards чинило је 15 угледних професионалаца – директора компанија, директора креативних, ПР и дигиталних агенција, као и један представник организатора, односно струковног медија из Србије. Ове године жири је радио у саставу – Александар Горачинов, Партнер, Евоке Гроуп; Иван Зековић, ЦЕО, Carnex; Милош Јововић, Директор стратешког планирања за Централну Европу, ПепсиЦо; Марко Њавро, Генерал Манагер СБУ Снацкс, Атлантиц Штарк; Наташа Филиповић, Манагинг Дирецтор, Оватион BBDO; Миливој Ђорђић, Генерал Манагер Адриа Регион, СмартПоинт Адриа; Милија Зековић, ЦЕО, СББ Србија и Telemach Монтенегро; Неда Ђокић, Манагинг Дирецтор, ХЕИНЕКЕН Србија; Олга Ристић, Генерал Манагер, Фриком; Срђан Лазовић, Генерал Манагер, Пхилип Morris Интернатионал (БиХ & Монтенегро); Ива Ђурковић, Манагинг Дирецтор, ОМД Медиа & ЛУНА TBWA Београд; Вања Цветков, Business Дирецтор, Центраде Cheil Адриатиц; Виолета Ковачевић, ЦЕО, Mercator-S; Вук Косовац, Хеад оф Ретаил, Executive Боард Мембер, ОТП банка Србија и Ивана Парчетић Митић, оснивач и ЦЕО, Маркетинг мрежа.
Циљ Марк Awards награде јесте да подстакне и мотивише маркетинг и комуникацијске стручњаке из компанија у Србији, али и укаже стручној јавности на њихове потенцијале, таленте, креативност и способност за постизање врхунских пословних резултата и препознатљивост бренда. Марк Awards је награда којом струковни портал Маркетинг мрежа жели да промовише професионалне узоре, али и да свој допринос унапређењу и развоју струке у Србији.
За разлику од других струковних награда на тржишту Србије, Марк Awards награде додељују се појединцима за личне пословне и професионалне успехе, односно појединцима који су оставили траг на тржишту маркетиншких комуникација у Србији у претходном периоду.
Више информација и списак добитника са биографијама и образложењима чланова жирија доступно је на сајту.