МИЛИЈАРДА ДОЛАРА ЗА 68 СЕКУНДИ! На "Дан самаца" забележена рекордна ОНЛАЈН ПРОДАЈА
Кинеском малопродајном гиганту "Алибаби" требало је само минут и осам секунди да постигне продају робе за милијарду долара током кинеског празника "Дан самаца"!
Компанија је саопштила да је њена укупна продаја у Кини током годишњег 24-часовног "Светског празника куповине" достигла око 38 и по милијарди долара.
То је више од свих празничних продаја заједно током једне године у САД.
Будућност је стигла: Погледајте пет разлога зашто су електрични аутомобили у предности на дизелаше и бензинце (ВИДЕО)
НОВА ТЕХНОЛОГИЈА: Отисак прста открива шта сте унели у ОРГАНИЗАМ чак и после ПРАЊА РУКУ!
Кина добила 60 нових милијардера упркос трговинском рату: Ово је НАЈСИГУРНИЈИ НАЧИН да се нађете на Форбсовој листи
Незванични кинески празник 11. новембра назван је "Дан самаца" због четири јединице у том датуму. Последњих година је експлозивно популаран захваљујући кинеским малопродајним дивовима на интернету "Алибаби" и "ЈД". "Алибаба" је овогодишњу продају започео џиновским концертом америчке певачице Тејлор Свифт.
Компанија је такође саопштила да је претходни рекордних 30,8 милијарди долара продаје из 2018. годину надмашио за мање од 17 сати, навео је амерички технолошки сајт ЦНЕТ.
Историја сада највећег дана куповине у свету, "Дан самаца", као незванични кинески празник који се слави сваког 11. новембра, почела је на тај дан 1993. године, када су студенти Универзитета у Нанђингу приредили забаву за самце да би сузбили социјалну стигму оних који живе сами.
Пошто је то требало да буде празник за окупљање самаца, изабрали су датум с највише јединица - 11. 11. Када су се тога дохватили малопродајни дивови, импровизовани празник је потом само растао.
Данијел Жанг, генерални директор кинеског џина е-трговине "Алибабе", 2009. године је покренуо лавину продаје преко интернета на "Дан самаца" који је прогласио за "Светски празника куповине" смањујући цене све робе од одеће и накита до уређаја и електронике током само 24 сата. Пошто је тада 27 фирми за малопродају навео да се прикључе, Жанг је "Дан самаца" претворио из релативно опскурне студентске традиције у уносан грозничави спринт продаје с приходом у милијардама.
Сада, деценију касније, број продаваца који су се прикључили повећао се с првобитних 27 на више од 180.000 кинеских и међународних брендова.
Поређења ради, прошлогодишњи новембарски "Црни петак" и "Сајбер понедељак" у САД донели су "скромних" 6,22 односно 7,8 милијарди долара продаје.
ПРАЗНЕ ИМ СЕ ЏЕПОВИ: Најбогатији људи на планети изгубили 388 милијарди долара у прошлој години
ВИШЕ ИМ НИЈЕ СМЕШНО! Ова жена је СМИСЛИЛА ПЛАН због којег дрхте амерички МИЛИЈАРДЕРИ?
"Менструација није луксуз!" Држава реаговала - смањен порез на УЛОШКЕ И ТАМПОНЕ
Пуни су отровних хемикалија које изазивају РАК: Ова земља је прва забранила ДЕЗОДОРАНСЕ!