Од почетка фантастичне каријере дели само један корак
Кључни појмови успеха данас су ефикасност и усавршавање.
Понекад није пресудно наше формално образовање, већ управо нешто сасвим друго – самопоуздање и способност да се будућем послодавцу наметнемо. Кад овладамо том вештином, све оно што заправо знамо и умемо долази на површину у свом пуном сјају.
Водећи се управо идејом да на прави начин помогне младим људима да се остваре у професионалном смислу, у оквиру своје платформе Coca-Cola младима, компанија је покренула пројекат Coca-Cola подршка младима.
Овај пројекат намењен је незапосленим младим људима који имају између 18 и 30 година и који су решени да процес потраге за идеалним послом учине што краћим, а посао што пожељнијим. Овогодишњи циклус програма завршен је у Београду тродневном радионицом на којој је више од 100 полазника имало прилику да учи о успешној комуникацији, пословној администрацији, управљању пројектима, припреми пословних планова, као и томе како да лакше дођу до жељеног посла.
Радознали и амбициозни, имали су прилику да чују феноменалне приче предавача, попут Александра Радукина, суоснивача Homepage дигиталне агенције, Немање Свјетличића, директора Сајма спорта и Тамаре Станчев, маркетинг експерта компаније Mercator С, као и Неде Ђокић из компаније Coca-Cola ХБЦ Србија, који су са младим људима поделили своја лична искуства, надања са почетка каријере, највеће успехе и ситуације које су их обесхрабривале, али уједно чиниле још искуснијим.
- Како су млади стуб даљег развоја друштва, са великим ентузијазмом се придружујемо иницијативама у којима су они у средишту пажње. Управо зато смо се одазвали позиву Coca-Cole ХБЦ Србија и поделили своја искуства. Искористили смо прилику да их током конференције мотивишемо и инспиришемо да буду храбри, проактивни и да сами граде свој професионални пут - закључио је директор Сајма спорта Немања Свјетличић.
Осим ових успешних имена из пословног света, међу предавачима је била и Неда Ђокић, директорка продаје, која је говорила о својим интернационалним искуствима, начинима на које се усавршавала током студентских дана, али и током каријере.
- Међу младима сам препознала велику жељу за усавршавањем и то је оно што је веома охрабрујуће. На радионицама имају прилику да се сусретну са знањима која немају прилику да стекну током свог формалног образовања. Из прве руке чују драгоцене информације које ће им сутра олакшати приликом запослења и изградње каријере. Зато сам и сама данас овде, да им на један другачији начин поделим и приближим своје радно искуство, као и да врло радо одговорим на сва њихова питања - истакла је Неда Ђокић, директорка продаје Coca-Cola ХБЦ Србија и Црна Гора.
Одличан савет за све оне који сањају велике снове јесте да буду способни, спремни и расположени за промене, континуирано уче и надограђују знање. И полазници програма имали су шта да кажу када је реч о очекивањима и утисцима које су понели са радионица.
- Чули смо разне интересантне информације које могу бити примењиве на интервјуу за посао, за почетак, али свакако и на старту каријере. Учили смо о вештинама комуникације и сматрам да ће ми то посебно помоћи у проналажењу посла, али и приликом завршетка формалног образовања. Апсолутно сам задовољан квалитетом самих радионица, које су уз то биле пуне добре енергије - истакао је учесник завршне радионице у Београду Никола Кушић.
Компаније данас инсистирају на кандидатима доброг комуникацијског потенцијала, флексибилног и спремног да се у сваком тренутку усавршава. Утисци полазника програма сведоче да је порука схваћена, а мисија програма Coca-Cola подршка младима и овог пута успела.
Све информације о програму Coca-Cola подршка младима можете пронаћи на www.coca-colamladima.rs