Оснивач Фејсбука одлучио да Конгресу на увид да више од 3.000 огласа које је купила руска агенција
Фејсбук је постигао сагласност са америчким Конгресом
Оснивач Фејсбука Цукерберг одлучио да Конгресу да на увид више од 3.000 огласа које је купила руска агенција.
Фејсбук је постигао сагласност са америчким Конгресом да би објавио огласе које је руска агенција купила током председничке кампање 2016. године, наводи се у саопштењу ове социјалне мреже.
#Facebook сцоурс $150к 'дивисиве адс' фор линкс то Russia амид УС елецтион meddling цлаимс https://t.co/LkeKe7JHd0— РТ (@RT_com) Септембер 7, 2017
- Након обимног законског и политичког прегледа, закључили смо да дељење огласа које смо открили Конгресу, на начин који је у складу са нашим обавезама да заштитимо корисничке информације, да ће помоћи властима да заврше витално важан посао процене онога што се догодило на изборима 2016. године - изјавио је Фејсбук на свом блогу.
- Желимо да извршимо нашу обавезу - рекла је компанија и додала да је "Конгрес најбоље место за коришћење информација које ми и други пружамо.
- Огромна већина наших оглашивача, више од 5 милиона њих користи наше алате за самопослуживање - без контакта са запосленима компаније, додао је он, додајући да су тако добијени огласи.
- Дакле, у то време није било ништа сумњиво о страном актеру који је водио оглас који укључује ово друштвено питање. Наравно, знајући шта смо научили од избора, за неке од ових огласа се испоставило да су били заиста важни и проблематични - наводи се у саопштењу.