Овогодишња Цорпорате innovation цонференце посвећена прилагођавању "новој нормалности"
Једна од главних тема конференције била је коришћење стратегије у иновацијама, али и алата који компанијама омогућавају да се прилагоде постојећим променама.
Највећа регионална конференција о корпоративним иновацијама, коју по трећи пут организује Центар за технолошко предузетништво - ИЦТ Хуб, већ првог дана је окупила водеће светске експерте из области бизниса и иновација са жељом да представи искуства у одржавању пословања и конкурентности компанија у времену "нове нормалности", имајући у виду промене са којима се тренутно суочава цео свет.
Факултет друштвених наука добио седам акредитација
Међу "чуваркућама" и први производи текстилне индустрије Србије
Предавачи конференције закључили су да је у времену у којем живимо најважније да компаније и појединци развију способност да виде где су данас, како да се измакну од старих, дефанзивних и стереотипних начина размишљања, као и како да се прилагоде новим условима пословања и на тај начин покрену револуцију у менаџменту. Такође, једна од главних тема конференције била је коришћење стратегије у иновацијама, али и алата који компанијама омогућавају да се прилагоде постојећим променама.
- Данашњи дан нам је донео врло конкретне одговоре на питања како да домаће компаније буду отпорније на промене, како да у тимовима развијамо прилагодљивост на различита сценарија и иновативност широм организација, као и шта можемо да очекујемо да ће се у бизнисима мењати у такозваној "новој нормали". Посебно нас радује што је ове године конференција изазвала интересовање широм Европе, тако да смо имали прилику да разменимо идеје и искуства са колегама из других земаља, али и да угостимо неке од најтраженијих експерата - истакао је Коста Андрић, извршни директор ИЦТ Хуб-а.
Владимир Вулић, суоснивач Digitalizuj.Me и програмски директор Spark.me конференције рекао је да је у последње две деценије, свет корпоративних иновација обележио фокус на иновације пословног модела као извор конкурентске предности. У складу са тим, објаснио је, да компаније оправдано, улажу значајне ресурсе како би боље разумеле, дизајнирале и иновирале своје пословне моделе.
- Проблем је што компаније врло често "заборављају" да су пословни модели, по својој природи, само техничка решења, односно алати. Сами по себи, они не доносе резултате, већ су им за то потребни људи и организације, односно смислена и сврсисходна људска активност. Неопходно је активирање и усмеравање људске енергије, које је задатак менаџмента, и управо из тог разлога, успех организације пресудно зависи од способности менаџмента - закључио је Вулић.
Виртуелна конференција одржава се у три дана. Други дан, 28. октобар 2020. ће бити усмерен на најбоље праксе, говорећи о процесима иновирања и начинима на које се креирају и пласирају добри производи и услуге, као и изузетно корисничко искуство. Трећи дан, 25. новембар 2020. нас враћа на суштину и највећу вредност сваке компаније - а то су људи који су у њој запослени и који улажу напоре да иновативно деловање заиста и уроди плодом.