"Пинк Медиа Гроуп" остварила невероватне резултате у овој години, у наредна два месеца најављена три највећа пројекта у историји компаније
Највећи медијски успех током најтежих месеци.
Због успешног баланса између забавног и ријалити програма, домаћих и турских серија, и политичког садржаја кроз информативне формате, Жељко Митровић довео је ТВ Пинк до позиције најуспешније комерцијалне телевизије у региону, а тај успех је њега позицинирао на прво место “Блицове” листе најмоћнијих у шоубизнису. Његова “Пинк Медиа Гроуп” империја данас обухвата ТВ Пинк (укључујући Пинк М У Црној Гори, Пинк БХ у Босни и Херцеговини, као и 60 кабловских ТВ канала), издавачку кућу “City Рецордс”, авио-компанију “Аир Пинк”, комплекс филмских студија “Пинк Филмс Интернатионал”, портал Pink.rs, а од ове јесени је ту и ПРДЦ (Пинк Research Девелопмент Центар), Аполон И Ред гроуп која обухвата РЕД ТВ, РЕД радио, РЕД портал и ускоро друштвену мрежу РЕДНЕТ.
Поред главног Пинковог канала, велики успех у региону остварују и Пинк М у Црној Гори и Пинк БХ у Босни и Херцеговини, као и пакет од 60 Пинкових канала у понуди кабловских оператера. Када говоримо о телевизији, у прилог невероватном успеху, говори чињеница у укупној гледаности, Пинкови канали чине 30 одсто гледаности, међу више од 200 канала, колико их је у кабловској понуди.
У модерном времену када је све на друштвеним мрежама и апликацијама, “Пинк Медиа Гроуп” показује да је и у тој сфери доминантна. Када је реч о дигиталним каналима, youtube канал „Задруга“ има невероватних 5. 6 милијарди прегледа за само годину дана, због цега је заузео 85. место на светској топ листи међу 31 милион you тубе канала из целог света, укљуцујуци Америку, Кину и Индију. Занимљиво је и да you тубе канал „Задруга“ поред рекордне гледаности на телевизији, има и просецно 20 милиона прегледа дневно. За број прегледа и пратилица, Пинк је само у овој години постао добитник две златне плакете које додељује Google (You тубе).
У циљу постављања нових стандарда у Србији и региону, у наредних 60 дана очекују се три највећа пројекта у историји „Пинк Медиа Гроуп“.
Трансформација „Пинк Филмс Интернатионал“ поставиће овај комплекс филмских студија у Шимановцима као највећи продукциони центар домаћег играног програма. Очекује се да ће у ПФИ-у бити продуцирано 1.700 сати домаћег играног програма у наредних пет година. Да подсетимо у претходних 15 година ПФИ је своје услуге пружио за више од 100 међународних пројеката међу којима су познати филмови и серије компанија као што су “Warner Брос“, „ХБО“ као и америчка ТВ мрежа АБЦ...
Можда и најзначајнији пројекат је „Apollon“ – спој дигиталне платформе и филмског садржаја, по узору на тренутно најпопуларније платформе у свету Netflix, ХБО ГО и Амазон, који је за разлику од њих потпуно локализован, са свим синхронизацијама и титловима на српском, босанском, црногорском, македноском, хрватском, али и словеначком.
Најмлађи Митровицев пројекат - РЕД гроуп, окренута је комуникацији са млађом, интернет генерацијом, кроз оно што их највише интерсује: садржај са друштвених мрежа. РЕД ТВ је за мање од два месеца постојања дошла до 3. места на листи међу више од 200 кабловских канала у Србији. Иницијална идеја која обједнињује целу Ред групацију, друштвена мрежа РЕДНЕТ, по својим карактеристикама претендује да у региону постане популарнија од Инстаграма и ТикТока. Ред Нет због неколико посебности, од којих је најзнацјанија она због које ће корисници ове мреже у односу на позицију у месечном трендингу бити новчано награђивани, а у исто време високо позиционирани у дневном трендингу, чиме ће већ у наредна 24 цаса своје објаве видети и на телевизијском програму Ред ТВ.
Као и претходних деценија, „Пинк Медиа Гроуп“ ће и у годинама које долазе наставити да буде синоним за иновације на медијском тржишту у региону, а три нова пројекта која су најављена, свакако су гаранција за то.