Корона није зауставила највећи пројекат на Балкану: Догодине од Београда до Новог Сада за мање од пола сата
Реч је о највећем пројекту не само у Србији, већ у југоисточној Европи
Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре одржало је данас састанак са директорима "Инфраструктура железница Србије" Небојшом Шурланом и "Србија воза" Југославом Јовићем, и са њима разговарало о актуелним пројектима, пословању ових предузећа у време трајања епидемије, као и дефинисању и решавању проблема у складу са тренутном финансијском ситуацијом.
Солидарност као приоритет - Меридианбет хуманитарним акцијама обезбедио донације за болнице широм Србије
БОРЕ СЕ ЗА ПУТНИКЕ НА СВЕ НАЧИНЕ: Авио компаније нуде и плаћање сахране?!
ВЕЛИКЕ АМБИЦИЈЕ ЦРНЕ ГОРЕ: Обелодањен план да Лука Бар постане БРОЈ ЈЕДАН у Европи
На састанку је било речи о реализацији инфраструктурних пројеката, са посебним освртом на модернизацију брзе пруге Београд-Будимпешта, како о завршетку деонице од Београда до Новог Сада, тако и о почетку изградње деонице Нови Сад - Суботица.
- Реч је о највећем пројекту не само у Србији, већ у југоисточној Европи. Министарство ће, као и до сада, бити ту да пружи сву подршку и помоћ да реализација тече по уговореној динамици и да следеће године на јесен до Новог Сада путујемо за мање од пола сата. С друге стране, очекујем да у првој половини следеће године започнемо изградњу и треће деонице од Новог Сада до Суботице, а да се упоредо изводе и радови на реконструкцији регионалних пруга - поручено је из министарства.
Истакнуто је да је важно што се сви велики пројекти реализују упркос актуелној ситуацији, јер ће то допринети одржању наше економије и привредног раста.
Директори су указали и на изазове са којима се сусрећу, посебно када је реч о смањеним приходима од путничког саобраћаја на железници, али је констатовано да је, упркос кризној ситуацији која је погодила цео свет, важно да се одржи ниво активности и ликвидност предузећа, у чему ће држава помоћи.