Реклама Лидла изазвала “буру” у Србији!
Спорна реклама изазвала буру у јавности
Немачка компанија Лидл саопштила је да изузетно жали због тога што је њихова маркетиншка кампања "Савршен пар" којом су промовисали отварање продавница у Србији у делу јавности схваћена "на начин на који нису намеравали".
Хоћете да оснујете фирму? АПР увео ново правило, погледајте који нови услов морате испунити
- Идеја наше кампање нема за циљ да било кога омаловажава, већ да промовише оно по чему је Лидл препознат у свету, а то је најбољи однос цене и квалитета - навео је Лидл и најавио да ће ускоро емитовати наставак рекламе.
Координационо тело за родну равноправност критиковало је компанију Лидл због рекламе у којој, како је наведено "жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет", оценивши да то "не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије".
Компанија Лидл навела је да повезивање било ког од ликова у реклами са само једним атрибутом није била њена намера и да је идеја за ту кампању потекла из граматике српског језика у којем је реч квалитет мушког рода, а реч цена женског.
- Изузетно нам је драго што је компанија Лидл дошла на наше тржиште, што ће упослити велики број наших младих људи, али морамо да приметимо да маркетиншка кампања у којој жену приказују као ниску цену, а мушкарца као висок квалитет не носи добру поруку грађанима и посебно грађанкама Србије - критика је која је упућена немачкој компанији.
Пратите нас на нашем инстаграму Србијаданас.