Трећина корисника у Србији не користи интернет на мобилном телефону
У Србији скоро сваки трећи власник мобилног телефона је мењао оператера, а најчешће су то чинили због повољнијег пакета.
Према истраживању које је урадила Регулаторна агенција за електронске комуникације и поштанске услуге (РАТЕЛ) чак 35 одсто грађана је променило мобилног оператера због ниже цене услуга.
МИЛИЈАРДЕ ДОЛАРА ПАЛЕ У ВОДУ! ЕУ послушала САД! Изгласала блокаду руског гасовода!
Од оних који су одлучили да промене оператера, 29 одсто испитаника је то урадило на препоруку познаника, а 12 одсто због промотивних цена услуга. Могућност задржавања броја телефона приликом мењања оператера искористило је 40 одсто испитаника.
Како је саопштио РАТЕЛ, скоро 15 одсто испитаних нису знали да могу да задрже број, а око 11 одсто се изјаснило да им је нови оператер рекао да не могу да задрже стари број. Више од трећине испитаних нема СИМ картицу, ни телефон који подржава 4Г мрежу, а две трећина испитаника користи до три гигабајта података месечно.
- Квалитет услуга преноса података који пружају сва три оператера у Србији је веома добар и на нивоу је мобилних мрежа у Европи. Међутим, једна трећина мобилних корисника нема или не користи интернет на мобилном телефону - навео је у саопштењу РАТЕЛ.
АУСТРИЈА УВОДИ ЛЕТЕЋИ ТАКСИ! Већ од пролећа пробни лет
Додаје се да су сва три оператера мобилних комуникационих мрежа у Србији имају задовољавајући квалитет услуга које пружају корисницима који, са друге стране, не употребљавају у расположивом капацитету услуге које су им омогућене.
У истраживању РАТЕЛ-а спроведеном у новембру ове године учествовало је 1.200 испитаника.
БОНУС ВИДЕО: Ово су НАЈОПАСНИЈИ авиони данашњице!