ЧЕТВРТ ВЕКА ТЕЛЕКОМА! Владимир Лучић: Рекордни приходи, светски резултати
Док Телеком Србија обележава велики јубилеј са најбољим резултатима икада, конкурентска Јунајтед група оптерећена пословним проблемима води бруталну прљаву кампању
У години у којој Телеком Србија обележава четврт века постојања, очекује се да ће ова компанија остварити рекордне приходе - више од милијарду евра у нашој земљи, а више од 1,5 милијарде евра на нивоу целе Телеком групе.
Такође у текућој 2022, у прва три месеца остварен је приход за преко 50 милиона евра већи него у истом периоду прошле године.
СУТРА НОВЕ ЦЕНЕ ГОРИВА У СРБИЈИ: Познато колико ћемо плаћати дизел и бензин?
ОВАЈ УРЕЂАЈ СВИ ПОГРЕШНО КОРИСТИМО: Мастор Бранко открио како да смањите рачун за струју и до 1.000 динара месечно
"ПРИПРЕМИТЕ СЕ ЗА ЕКОНОМСКИ УРАГАН" Стучњак изнео најмрачније прогнозе досад: Спрема се КАТАКЛИЗМА
Ово је у интервјуу за ТВ Прва изјавио генерални директор српског Телекома Владимир Лучић поводом 25. рођендана компаније који се обележава ових дана, Лучић је најавио да ће акционарима ове компаније ове “јубиларне” 2022. бити исплаћено чак6,7 милијарди динара дивиденди, за које је Телеком протеклих година до данас издвојио укупно 1,05 милијарди евра.
- Ово су бројеви којима можемо апсолутно бити задовољни - поручио је Лучић.
Он је подсетио и на неке од досадашњих пословних успеха компаније коју предводи: прошле године раст прихода у Србији од 17 одсто, тако да су у нашој земљи износили 108 милијарди динара, а на нивоу Групе преко 150 милијарди. У претходне три године оперативна добит увећана је за 82 одсто, а нето добит за чак четири пута.
- Од националног оператера фиксне телефоније изградили смо Телеком у националног и регионалног лидера телекомуникација, медијске индустрије и дигиталних сервиса. Следећи корак је да овај наш српски Телеком учврстимо као једну од најуспешнијих европских компанија и респектабилног играча на светском нивоу - најавио је Владимир Лучић.
Конкретно, Телеком ће ове године изаћи на европску берзу издавањем корпоративних обвезница и добиће међународни кредитни рејтинг, обе ствари као прва домаћа компанија, чиме ће привући инвеститоре не само из ЕУ већ и из САД.
Такође у овој години, Телеком ће постати мобилни оператер још у Немачкој, Швајцарској и Северној Македонији, поред тога што је увелико присутан и успешан у Црној Гори и БиХ, као и у Аустрији.
Део велике експанзије Телекома, коју је Владимир Лучић покренуо 2018. године, јесте сарадња са неким од највећих светских медијских брендова, тако да је прошле године лансиран канал Еуроњуз Србија, а до краја јуна ове године почеће са радом медијска мрежа Блумберг Адрија, за подручје целе територије бивше Југославије, са централом у Беогаду.
- Посебно смо поносни на веома успешно повезивање Телекома са брендовима Блумберг и Еуроњуз, преко којих доприносимо објективном и квалитетном информисању грађана, јачамо међународни престиж наше земље и помажемо српској привреди - поручио је Владимир Лучић.
Као део промотивне кампање Телекома Србија недавно су широм наше земље постављени билборди којима се рекламирају информативни ТВ канали ексклузивно доступни на кабловској мрежи у власништву ове компаније. У исто време, почиње маркетиншка кампања поводом преласка преноса утакмица енглеске Премијер лиге на канале Арена Спорт.
Ово су били непосредни поводи да медији под контролом Јунајтед групе, директне тржишне конкуренције Телекома, покрену нову свакодневну бруталну кампању против српске компаније! Промотивни билборд им је био “доказ” да Телеком некако контролише Блумберг, међународну медијску корпорацију са седиштем у Њујорку, а то што је њихов Спорт клуб остао без Премијер лиге, тако што је изгубио на тендеру, “доказ” је за некакво гушење медијских слобода. Овакве тврдње медији попут Н1, Нове и Данаса понављају из дана у дан, тврдећи за себе да су “независни” и “објективни”.
Душан Стојаковић, уредник економске рубрике Вечерњих новости, каже да ништа није даље од истине.
- Медији под капом Јунајтед групе су заправо оружје за остваривање политичких и економских интереса својих власника, они се не баве објективним информисањем већ воде политичке ратове. То што су остали без Премијер лиге, односно то што Телеком сада на каналима Арене има компетан најбољи фудбал, уз врхунске филмске, серијске и информативне садржаје, изазвало је огромну нервозу у Јунајтед групи. На руку им не иде и то што је цела Јунајтед група у огромним пословним проблемима, попут дуговања од астрономских 4,5 милијарде евра - изјавио је Стојаковић за ТВ К1.
Никола Томић, новинар и политички аналитичар, оценио је за К1 да је информативни програм медија у власништву Јунајтед групе, бар када је реч о ратовању против Телекома, потпуно стављен у службу њихових власника.
- Јунајтед група против Телекома води прави пропагандни рат, за пар година су медији у њиховом власништву објавили више од 3.000 негативно интонираних прилога о конкурентској компанији. Нажалост, пословни и политички интереси Јунајтед групе и њених власника довели су до потпуно бескрупулозне медијске кампање, пуне крупних речи и дизања тензија, уместо да се води поштена тржишна утакмица, да се пред грађане и јавност излази са позитивним кампањама где ће у фокусу бити квалитет понуде, и да се нормализује атмосфера у друштву - закључио је Томић.