ПУШТЕН У САОБРАЋАЈ НОВИ МОСТ НА ОБИЛАЗНИЦИ ОКО БЕОГРАДА: Ауто-путем од Добановаца до Бубањ потока
Његово пуштање у саобраћај значајно ће повећати капацитет обилазнице.
Мост на Сави, "Близанац" постојећег моста код Остружнице на обилазници око Београда, пуштен је данас у саобраћај.
Професорка из Финске дошла у Србију и покренула СЈАЈАН БИЗНИС: Постала је модерна пастирица, има стадо од 370 ОВАЦА!
"ИМАЋЕМО ПЛАТЕ 900 ЕВРА ДО 2025. године": Вучић најавио економски просперитет Србије
ОД ПОНЕДЕЉКА ДРЖАВЉАНИ СРБИЈЕ ПОНОВО У ГРЧКОЈ: Шта их чека на летовању и која правила треба да поштују?
Изградња моста почела је крајем фебруара 2016. године, а овом приликом из Министарства грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре рекли су да је завршетак изградње и пуштање у саобраћај овог моста, важно за све грађане.
- Завршили смо још један мост на територији Србије. Овај посао није био лак, али је од великог значаја пошто је први пут примењена једна потпуно нова технологија у изградњи моста. Ово је показатељ да можемо да урадимо све што смо зацртали и започели - речено је из министарства.
Овај мост ће допринети томе да будемо ефикаснији што се тиче протока саобраћаја
Уговорена вредност радова (са анексом) је око 4,2 милијарде динара и реч је о зајму Европске инвестиционе банке. Инвеститор је ЈП Путеви Србије, а подизвођач на извођењу челичне конструкције преко реке је грађевинско предузеће Мостоградња АД Београд. На изградњи бетонских конструкција и завршних радова учествовало је више од 10 домаћих фирми.
Мост је дужине скоро два километра, а пројектом је предвиђена изградња леве траке аутопута иза моста у зони петље Остружница дужине једног километра, као и уклапање две рампе петље Остружница у новоизграђено стање. Укупна дужина моста је три километра.
Мост преко Саве код Остружнице један је од најважнијих и најскупљих објеката у склопу изградње деонице аутопута од Добановаца до Бубањ Потока. Завршетком моста обилазница око Београда практично постаје функционална у пуном профилу аутопута у дужини од скоро 27 километара.
Његово пуштање у саобраћај значајно ће повећати капацитет обилазнице којом дневно у просеку пролази око 18.000 возила, што ће додатно растеретити централне градске саобраћајнице и скратити време путовања у транзитном саобраћају.
Поред тога, Остружнички мост представља и резервну саобраћајну везу постојећег аутопута Е-70 са Ибарском магистралом, односно будућим аутопутем Београд-Јужни Јадран.
Обилазница ће повезати и магистралне путеве ка Обреновцу и Ваљеву, Чачку и Краљеву и Раљи и уклопити у правац ка Нишу код Бубањ Потока. За изградњу челичног моста - конструкција 8 преко реке предвиђене дужине 586 метара набављено је и обрађено 4.900 тона челика, а специфичност овог моста је да је први пут у Србији примењена такозвана техника лифтовања великих делова конструкције.
ПРЕМИЈЕРКА АПЕЛУЈЕ НА ПОСЛОДАВЦЕ: Запошљавајте младе, то се исплати, држава ће помоћи
ИЗМЕЂУ СМЕДЕРЕВСКЕ ПАЛАНКЕ И ВЕЛИКЕ ПЛАНЕ УБРЗАНО НИЧЕ МОЋНА ФАБРИКА: Коштаће 25 милиона евра и запошљавати 700 људи
ДРЖАВА ДУПЛИРА УЛОЖЕН НОВАЦ У РАЗВОЈ: Србија има најбоље мере за инвестиције у иновације
ОГРОМАН УСПЕХ СРПСКЕ ЕКОНОМИЈЕ: Стигло признање светских размера!
КО ДОБИЈА ПОВРАЋАЈ ПДВ И КОЛИКА ЈЕ СУБВЕНЦИЈА ДРЖАВЕ: За недељу дана ДУПЛО СМАЊЕЊЕ учешћа за кредит