Времена се мењају – поверење у осигурање остаје
Компанија „Дунав осигурање“ представила резултате пословања на Српским данима осигурања
Под слоганом „Темпора мутантур“ отворени су пети пут заредом Српски дани осигурања у организацији Удружења осигуравача Србије.
Уз присуство великог броја панелиста, представника државе и осигуравача из земље, представници струке разговарали су о новим ризицима, као и о способностима осигуравајуће делатности да се прилагоди тржишту, кроз призму времена која се мењају.
Упркос новим ризицима које је донела пандемија коронавируса, Компанија „Дунав осигурање“ настојала је да своје услуге прилагоди измењеним околностима. Увођењем нових и унапређењем постојећих услуга, као и доступношћу онлајн продаје, пословни процеси су организовани тако да оправдају поверење великог броја осигураника, које је у временима кризе кључ сигурности.
Како је истакла Ивана Соковић, председница Извршног одбора Компаније и председница Управног одбора Удружења осигуравача Србије, резултати пословања „Дунав осигурања“ у првих девет месеци надмашили су постигнућа у претходној години. Са учешћем од 27,1 одсто у првој половини године, „Дунав“ је задржао лидерску позицију на домаћем тржишту осигурања.
Бруто премија осигурања Компаније „Дунав“ у првих девет месеци износи 23,3 милијарде динара и виша је за 7 одсто него у истом периоду прошле године. У условима тржишног раста животног осигурања од близу 7 одсто, премија животних осигурања Компаније бележи раст од чак 20 процената. Сегмент неживотних осигурања такође је наставио тенденцију повећања од 5,6 одсто, при чему је значајан раст премије добровољног здравственог осигурања, ауто-каско осигурања, као и осигурања имовине од пожара.
Компанија „Дунав осигурање“ је показала завидну ефикасност и у решавању одштетних захтева и ликвидацији штета, које су у односу на претходну годину повећане за скоро 13 одсто, при чему је само у сегменту животних осигурања забележен раст од преко 40 одсто. Од почетка пандемије до сада, Компанији је пријављено преко 1.200 одштетних захтева по основу смрти услед ковида, за шта је исплаћено скоро 260 милиона динара. Како је нагласила Ивана Соковић, овакви резултати последица су пословне политике непромењених услова осигуравајућег покрића животног осигурања и за случајеве који су у вези с коронавирусом. На тај начин, Компанија „Дунав“ оправдала је поверење својих осигураника и показала да је важан ослонац, поготово у временима кризе.
Финансијски показатељи недвосмислено су показали спремност да се одговори на нове ризике и прилагођава динамици тржишта. Зато није изненађење што је по бруто фактурисаној премији оствареној у 2020. години „Дунав осигурање“ најбоље рангирана српска осигуравајућа кућа на листи ТОП 100 осигуравача југоисточне Европе, где је заузела високо девето место.
Поред финансијске стабилности коју је сектор осигурања недвосмислено показао у периоду који је ову браншу ставио на пробу, брига о друштвеној заједници темељ је даљег напретка привреде и становништва. Компанија „Дунав осигурање“ је кроз пројекте друштвене активности потврдила да остаје ослонац и подршка држави Србији у спровођењу различитих пројеката локалног или националног значаја.