We аре Социал: Сјајни предавачи на овогодишњем фестивалу КАКТУС 12. и 13. новембра у Београду
Габриеле Cucinella, Стефано Maggi и Ottavio Нава, ЦЕОс, We аре Социал (Italy&Spain) биће предавачи на овогодишњем фестивалу КАКТУС 2018, који ће бити одржан 12. и 13. новембра у хотелу Hyatt Regency у Београду.
Они ће ће, на фестивалу, говорити на тему "Цреативе цонтент powered by пеопле. Approaching цреативе продуцтион ин а социал world". Тим поводом, разговарали смо са њима о томе како бити успешан на друштвеним медијима, као и како друштвене мреже данас утичу на креативну продукцију.
Кинески председник отворио Сајам: Успешан наступ српске привреде у Шангају (ФОТО)
Који је ваш рецепт за успех дигиталне агенције?
Настали смо у 2010. године, усред револуције друштвених медија и специјализовали смо се у овом сектору комуникација. Позиционирањем "We аре Социал" као "водеће креативне агенције са фокусом на дигитал" били смо у могућности да заузмемо јединствено место на тржишту: с једне стране постојало је више традиционалних адвертајзинг агенција, с друге стране дигитални стручњаци били су ограничени и имали су више „технички“ приступ. Поред тога, подржали смо и подржавамо значајно инвестирање у проналажење талената и развој људи у агенцији. Посебно се узимају у обзир аспекти разноликости у корист квалитета рада, што представља врло различит креативан приступ.
Брнабић о четвртој индустријској револуцији у Србији: Иновације и ИТ су наша развојна шанса
Како дигитал данас утиче на креативну продукцију?
Производња се развија и прогресивно помера од класичних модалитета оглашавања. Креативна продукција мора бити "дигитална" због контекста у којем се формати, језици и методе развијају континуирано, за људе и за брендове. Имајући овај сценарио у виду, прошлог пролећа покренули смо We Аре Социал Студиос, наш огранак специјализован за стварање висококвалитетног садржаја, као резултат нашег приступа комуникацији и креативности.
Брнабић на Веб самиту у Лисабону: Са челним људима Епла, Пинтереста, Мајкрософта...
Отворили сте нову канцеларију у Мадриду у Шпанији. Какво је шпанско креативно тржиште?
Шпанско тржиште је слично италијанском. Након снажне кризе, шпанско тржиште данас има здраву економију, а тржиште оглашавања расте. Динамичан и развијајући шпански пејзаж нуди занимљиву нову генерацију креативних талената: на доделама међународних креативних награда Шпанија је увек једна од најрепрезентативнијих земаља. Видели смо Шпанију као прилику, јер у веома конкурентном пејзажу (велике традиционалне оглашивачке агенције ВС. врло специјализовани играчи) било је простора за нас (водећу креативну агенцију усмерену на дигитал).
Ирска новинарка у Београду: Људи је разоружали, храна је одушевила, а једно је посебно истражила
Шта можемо очекивати од ваше презентације на фестивалу Кактус 2018?
Говорићемо о томе како се креативна продукција развија у дигиталу. Људи свакодневно имају конктакт са хиљадама садржаја, и као корисници, и као ствараоци, који стално доприносе развоју интеракције, језика, формата, канала, уређаја. Како брендови могу одговорити, или још боље, предвидети ове нове потребе за брзином, флексибилношћу, учесталошћу и ефикасношћу?