ЧУЋЕ СЕ ГЛАС СВАКОГ ГРАЂАНИНА! Стигла нова правила: Сви могу да се ЖАЛЕ НА БАНКУ и то ВЕОМА ЈЕДНОСТАВНО!
Све банке у Србији мораће од данас на својим интернет презентацијама да омогуће клијентима да подносе приговоре, као и да јасно поставе обавештење са информацијама о поступку заштите права корисника
Банке ће већ на насловној страници свог сајта морати да омогуће подношење приговора, кажу у Народној банци Србије.
- Утврђена је обавеза финансијске институције да омогући подношење приговора преко своје интернет презентације, и то већ на њеној насловној страници, као и да у делу своје интернет презентације који се односи на приговоре постави обавештење са општим информацијама о поступку заштите права корисника - речено је у Народној банци Србије.
Ко ће Брегзит најскупље да плати? Немци у страху: 10.000 хиљада запослених на климавим ногама
Такође, ако је уговор закључен "на даљину", на пример, коришћењем мобилног банкарства, преко мобилног телефона, банке и друге финансијске институције имају обавезу да омогуће подношење приговора на исти начин, преко мобилне апликације.
- Те институције ће убудуће бити дужне да у сваком појединачном случају издају потврду о пријему приговора, уместо само по изричитом захтеву подносиоца приговора, што је до сада био случај - објашњавају у НБС.
Тиме се, кажу, клијентима олакшава евентуално доказивање ако желе да наставе поступак подношењем притужбе НБС-у или пред судом.
ГРАД КРУШЕВАЦ ПОТПИСАО МЕМОРАНДУМ: До 2022. два постројења за пречишћавање отпадних вода
У Народној банци додају да је привреди и грађанима омогућено и једноставније подношење притужбе јер је прецизно наведено шта притужба Централној банци треба да садржи.