ЗЛАТНА МЕДАЉА „ВРХУНСКА ИЗВРСНОСТ“ ЗА ОДНОС СА КЛИЈЕНТИМА
UNIQA поново добила међународни серификат „Цустомерс' Фриенд“
Јубиларну,15. годину пословања у Србији, UNIQA осигурање завршава уз други узастопни престижни међународни ИЦЕРТИАС сертификат и златну медаљу „Цустомерс' Фриенд – Врхунска изврсност“! Сертификатом међународне организације ИЦЕРТИАС (Интернатионал Цертифицатион Association са седиштем у Цириху), UNIQA је потврдила највиши степен Цустомерс’ Фриенд програма – СУПЕРИОР EXCELLENCE (Врхунска изврсност) и статус из 2019. у престижном интернационалном клубу Цустомерс’ Фриенд који окупља искључиво организације обавезане на врхунски и узоран однос са клијентима!
Селекција за двогодишњи сертификат и златну медаљу „Цустомерс’ Фриенд – Врхунска изврсност“ обухватала је темељну анализу у преко 20 категорија. UNIQA је у Србији добила изузетно високе оцене и успешно прошла детаљан процес истраживања и верификације, укључујући и углед, комуникацију и друштвене мреже кроз однос са клијентима, иновације, финансијску стабилност, квалитет производа и корисничког искуства кроз једноставност, брзину и доступност, али и поверење, поузданост, интегритет, транспарентност и друштвену одговорност. Акредитација Цустомерс’ Фриенд има додатну тежину с обзиром на глобалне здравствено-економске изазове у протеклом периоду, као и резултате бројних међународних истраживања која су указала на потребу клијената да, уз врхунски квалитет услуга осигурања, очекују и подршку кроз емпатију, хуманост, брижност и срдачност.
Златном медаљом и међународним сертификатом „Цустомерс' Фриенд – Врхунска изврсност“ UNIQA се обавезала да настави са одржавањем изврсног односа са клијентима, партнерима и запосленима. Доследност стратешком опредељењу раста кроз фокус на задовољство клијената, потврђено је континуираним прилагођавањем производа, сервиса и услуга различитим потребама корисника, ширењем мреже пословница у Србији, али и кроз заокружен цео онлајн процес осигурања – од момента иницирања понуде, преко куповине полисе до пријаве, процене и исплате штете. Поверење више од 700.000 клијената, индивидуалних и корпоративних, оправдано је и досадашњом исплатом износа већег од 32 милијарде динара на име одштетних захтева. За 15 година у Србији, UNIQA је са преко 100 милиона динара помогла заједницу кроз многе друштвено-одговорне пројекте.