Амбициозни Субару!
Субару је прошле године постигао одличне резултате, а власник овог бренда, Фуји Heavy Индустриес, има слична очекивања за будућност, што се лако може видети из њиховог средњерочног плана, "Проминенце 2020".
На серверноамеричком тржишту, које је изузетно значајно за Субару јер ту продаје 60% аутомобила, остварен је раст продаје за целих 22%, односно продато је преко пола милиона возила. У ствари, резултати су толико добри да је претходни план испуњен две године пре рока, па је Фуји морао да пожури са израдом нове пословне стратегије.
Иако план не открива превише, главна новост је најава модуларне платформе на којој ће се темељити већина будућих модела. Ради се о платформи под једноставним називом Субару Глобал Платформ (СГП), која ће се први пут појавити у моделу Импреза 2016.
Субару планира да прошири будућу понуду, а фокус ће наравно бити на СУВ категорији. Поред тога, очекује се како ће у скорој будућности Субару лансирати нови crossover са седам седишта, који ће заменити Трибецау.
Један од главних циљева плана Проминенце 2020., како сазнају колеге из Аутонет.хр, ће бити повећање економске исплативости, што ће се остварити уградњом система директног убризгавања у све бензинске моторе, увођењем деактивације цилиндара и тако даље. Субару планира да прошири своју понуду са плуг-ин хибридним моделом заснованим на Toyotainoj технологији.