БОРКОВИЋ ДИСКВАЛИФИКОВАН: Плаше се моје брзине!
У једном тренутку сам по звуку и јаком ударању у аутомобилу приметио да нешто није у реду. Ауто више није добро лежао у кривинама и изгубио је брзину, али сам имао огромну жељу да завршим трку и прикупим бодове. Изузетно ме боле ове ситуације које апсолутно не зависе од мене и мог знања, а на које на жалост не може да утиче ни мој тим - рекао је Душан.
Најбољи српски аутомобилиста Душан Борковић упркос сјајној вожњи и освојеном осмом месту на другој WTCC трци у Аргентини, остао је без бодова док се чека одговор на жалбу његовог тима који може потрајати и три месеца.
Борковић тако у Аргентини пролази готово кроз идентичну ситуацију из Мађарске када је изгубио пол позицију у другој трци јер је технички делегат проценио да је предњи „сплитер“ нижи од прописаног. Овога пута Душанов Шевролет је био најбржи на трци и делегат је зато одлучио да накнадно погледа аутомобил.
Казна је опет уследила због исте ствари - сударања у току друге трке. Тада је дошло до оштећења „сплитера“ где је једна страна на месту и по мерама које треба да буду, а друга оштећена страна је пала испод дозвољеног.
- У једном тренутку сам по звуку и јаком ударању у аутомобилу приметио да нешто није у реду. Ауто више није добро лежао у кривинама и изгубио је брзину, али сам имао огромну жељу да завршим трку и прикупим бодове. Изузетно ме боле ове ситуације које апсолутно не зависе од мене и мог знања, а на које на жалост не може да утиче ни мој тим. Плашим се да су људи из ФИА свесни моје брзине и да ме због тога проверавају - рекао је Борковић после дисквалификације.
За разлику од Мађарске, Кампос рејсинг тим овога пута је одлучио да уложи жалбу на одлуку дисциплинске комисије. Одлука другог техничког делегата који ће прегледати аутомобил у Француској пред специјалном комисијом може се чекати и до три месеца. Оваква ситуација неће утицати на даље бодовање такмичења српског аса у шампионату.