ЦРКЛИ ВАЛИДАТОРИ: Крах БусПлуса, нема наплате карата!
На већини линија градског превоза апарати БусПлус, преко којих путници очитавају своје карте данас нису радили, односно у потпуности су били искључени. Шта је прави разлог томе још увек није познато, али према речима путника дефинитивно је данас у аутобусима градског превоза било проблема.
Овај проблем је масовно забележен по читавом граду и на бројним линијама градског превоза, а о томе сведоче бројни путници, међу којима су и чланови наше редакције.
Иако се не може рећи да су се путници баш жалили на данашњу ситуацију у превозу ГСП-а, штавише, многи су били обрадовани због ненадане уштеде, али многи су се нашли у чуду што валидатори карата у већини возила нису функционисали.
"Док сам ишао на посао променио сам три превоза и у два од њих читачи карата нису функционисали. Прво сам помислио да је проблем у мојој карти, међутим приметио сам да и други путници имају сличан проблем, а неки су ишли с краја на крај аутобуса, али ниједан од читача карата није радио", посведочио је С. Ј. један од путника градског превоза, који такође каже да није чуо ни глас аутомата "Поштовани путници, очитајте своју карту".
Сви затечени?
Није јасно шта је разлог отказивања рада валидатора, али и у Градском саобраћајном предузећу и у БусПлусу били су затечени нашим питањем.
Директор ГСП неупућен
Директор ГСП Жељко Милковић рекао је да је у неке проблеме упознат, а у неке не, као и да контрола рада Бус Плус апарата није у њиховој надлежности.
„Уколико дође до оваквих проблема, центар Бус Плуса обавештава прво нас, а затим и возаче, али у вези са данашњим случајем заиста не знам у чему је проблем“, рекао је Милковић.
Он је истакао да су ти проблеми у надлежности Бус Плуса и да су под ингеренцијом дирекције.
"ГСП ту представља само превозника. Надлежни за те проблеме некада нам кажу, а некада и не обавесте у чему је проблем“, казао је за SrbijaDanas.com
Из центра БусПлуса рекли су нам да нису упознати са овим проблемом, те да ће нам се јавити када установе због чега и када је настао.
Такође, добили смо информацију да је у троли 29, око 16 часова једна од путница покушала да очита своју карту, али да је апарат након тога закочио као и да већина путника има исти проблем.
С обзиром на то да још увек нисмо добили информације из БусПлуса, верујемо да покушавају да оспособе своје апарате како би функционисали без проблема.
Погледајте и: