Hyundai се асимиловао: Нова Елантра ГТ ће, уместо "јапанцима", да се надмеће са Volkswagenom и Фордом (ВИДЕО)
Јужнокорејски аутомобил прављен је у Европи, за Европу, што га чини далеко пријемчивијим купцима са Старог континента него раније.
Посматрана споља, Елантра се није нарочито изменила. Чеона решетка је крупнија и готово да се вуче по поду, тј. тлу, док су позади новост ЛЕД светла уместо досадашњих халогених сијалица. Да, ту су и фелне пречника 17 цола.
Инфотејнмент мултимедијални систем је прва ствар коју вам помињемо за кабину. Садржи навигацију, ХД радио и Еплов Сири интегратион систем, климу управљану на даљински, те претрагу помоћу Гугла. Предња седишта дишу - имају проветравање и Hyundai за њих каже да су најбоља међу конкуренцијом, док задња клупа има "само" грејање.
Пртљажни простор може да поднесе 650 литара багажа када су задња седишта подигнута, а 1.450 када су оборена. У овом сегменту Елантра ГТ је боља од Мазде 3 и Фордовог Фоцуса, а надметаће се и са Volkswagenom.
Срце корејског аутомобила је дволитарски В4 мотор од 173 "коња", са обртним моментом од 208 Нм. Кретање се спроводи путем предње вуче било са шестостепеним аутоматским или седмостепеним ручним мењачем.
Елантра ГТ у граду троши 11,8 литара, а на отвореном друму 9,4 литара. Аутомобил у салоне стиже у марту, док ће почетна цена бити 18.000 долара, односно око 16.000 евра.
Погледајте још:
- БОЛИ ЊЕГА: Које црне санке, он Porscheom дрифтује по снегу (ВИДЕО)
- Ferrari представио нови концепт Формула 1 болида који одише сексипилом!
- ЛУДИ МИЛОЈКО: Старина од 92 године разбио 9 кола док је покушавао да се испаркира (ВИДЕО)
- ЧИЈА ЛИ СИ, ЧИЈА, ПРЕЛЕПА ДАРИЈА? Ова Молдавка вози Мерцедес прекривен са МИЛИОН Сваровски кристала (ВИДЕО)
- БОРИВОЈЕ, ИЗГИНУЋЕМО! Чачанин вози 200 на сат, а сапутници - кома (ВИДЕО)