Интернет меме промовишу Фиат 500
18.06.2014.
14:02
Коментари (0)
Рекламирање нових модела одавно више нема везе са њиховим спецификацијама и могућностима, већ са утиском који остављају на купца.
Зато нас и не треба да вас чуди нова ТВ кампања за Фиат 500 која копира све могуће Интернет меме форе и фазоне да би овај модел представила као забаван. Већина идеја за ову кампању је преузета из анимираних гифова који су били постављени на Фиатовој Тумблр страници и тамо, за кратко време, постали веома популарни.
Увидевши огромну популарност коју су стекли, неко се у маркетингу Chryslera досетио и решио да од тога направи ТВ рекламе, који су су свакако необичне али и симпатичне. Реците нам шта ви мислите о овом начину рекламирања, да ли сте за или против?