Љубав према аутомобилу
Мушкарци ће емотивније реаговати када виде леп аутомобил, него када дете плаче.
Истраживање, које је спровео Волво у сарадњи с ЕЕГ специјалистима компаније ″Myndplay″, је показало да мушкарци емотивније реагују приликом гледања лепог аутомобила, него док гледају слику детета које плаче.
У експерименту анализирали су начин на који људски мозак емотивно реагује на дизајн аутомобила као и на естетски доживљај који побуђује. Експеримент је потврдио да људи регују емотивно на облик аута, а мушкарцима се највише свиђа модел чији дизајн обилује елегантним линијама.
Истраживање, које је спровео ″OnePoll″, показује да 43 процената мушкараца тврди да је изглед аутомобила важнији од точкова, мотора, ентеријера и додатака, као и да им је предњи део аутомобила најатрактивнији.
(24sata.rs)