Љубавници најчешћа мета детектива
У Србији има 20 детективских агенција и све оне раде пуном паром. Детективи кажу да су љубавне и пословне преваре најчешће области којима се баве.
“Дешава се да партнери имају сумњу, али све чешће има жена које ухвате партнера, али нису сигурне да ли је у питању пролазна авантура или љубав. Тада нас унајмљују јер желе да сазнају да ли су уплетене емоције. Често то прокоментаришу реченицом: “Ето можда се само десило”, прича за “Курир” Стеван Ђокић, директор једне детективске агенције, и истиче да мушкарци теже опраштају прељубу.
“Има случајева да нас након краћег времена позову да поновимо истрагу јер мисле да се партнер променио. Дешава се раскину, па да нас унајми неко од партнера како би проверио да ли има наде да се опет помире. Било је и захтева да растуримо нову везу коју су те особе започеле. И то веома успешно радимо”, истиче Ђокић који се овим послом бави 12 година.
Неретки су случајеви да детективе унајми стидљиви дечко који има симпатију којој не сме да приђе, а како кажу, у оваквим случајевима имају 80 одсто успешности. “Ми о тој девојци преко наших сарадника сазнамо скоро све и онда им намештамо сусрете. Међутим, ако сазнамо да она воли неку књигу или филм и он то мора да прочита и погледа, понекад мора да мења себе”, наводи Ђокић и додаје да је мушкарце лакше навести да се промене.
“У последње време много нас ангажују родитељи да им пратимо децу јер сумњају да конзумирају дрогу. Нажалост, најчешће касно реагују. Имали смо случај средњошколца који је имао две и по године наркоманског стажа,” наводи Ђокић и додаје да је мајка та која прво посумња.
Приватни детективи често буду ангажовани од великих компанија које желе да се испрати њихова конкуренција. “Пратимо како се конкурентска компанија снабдева, какве има планове за будућност. То су озбиљне фирме које, да би остали у игри, морају да прате конкуренцију”, истиче детектив и додаје да недељно имају од три до пет нових случајева.