Марк Зукерберг је јутрос дошао у канцеларију, оно што се након тога десило ће вас шокирати!
Након његовог доласка, Facebook је објавио да ће увести промену у алгоритам који регулише низ актуелних информација на профилу њених корисника.
На "мети" су чланци привлачног наслова (као овај) који дају мало информација како би подстакли читаоца да мишом кликће на приказани линк, објављено је данас на веб сајту лефигаро.фр. Та врста публикација, како је навео Facebook, привлачи велики број кликова, што значи да се оне чешће појављују на врху низа с актуелностима корисника те мреже, а временом такви чланци могу затрпати оно што објаве пријатељи корисника и странице које их заиста интересују.
Уколико нека особа кликне на линк и врати се одмах на Facebook, то значи да, како је навела та мрежа, тамо није пронашла оно што је хтела. Да би одредила лоше садржаје, мрежа ће мерити време проведено ван својих страница, као и број примљених лајкова и коментара.
Са друге стране велики број стручњака сумња да је ово прави начин да се одреди степен нечијег интересовања, те да ће опет бити погођене странице које се баве промоцијом производа или услуга. У пракси то значи да ће морати да уложе више пара у Facebook оглашавање да би задржали исти ниво присуства међу вестима које корисници виде.