НАЈБОЉИ МАРЧЕЛО: Њујоршки медији похвалили српског оперског певача
На Интернет страници Латин Поста објављена је критика Метрополитенове представе „Боеми“ у којој је похваљен српски баритон.
Новинар Дејвид Салазар објавио је у Латин Посту критику Пучинијевих "Боема" који су овог месеца одиграни на сцени чувеног Мета.
Уз бројне похвале за Соњу Јончеву и Франческа де Мура који су у улоге Мими и Родолфа ушли као замена, без претходне припреме, Салазар је пасус посветио и нашем баритону – Давиду Бижићу:
"Писац овог текста током година је видео многа извођења 'Боема' и наметљиво тврди да је Давид Бижић један од најбољих Марчела у Мету у последње време. Његов баритон је убедљив, масиван и пун елеганције. Свака фраза отпевана је сталожено и са самопоуздањем. Његова глума, такође, значајан је фактор. У извођењу 'Боема' се често осети рутина, углавном зато што споредне улоге делују као да се изводе преко воље. У Бижићевом случају, сваки тренутак проведен на сцени био је пун реалности. Његово пипање Беноа у првом чину имало је онај преко потребни комични детаљ који су раније многи баритони само покушали да изведу. Дует са Родолфом на почетку четвртог чина, као и њихови сумњичави погледи, збиља су били животни."
Овај тридесетдеветогодишњак из Београда наступао је у највећим светским оперским кућама, попут Париске националне опере, Мадридске краљевске опере, Ковент Гардена, Шведске краљевске опере, Бечке државне опере, Бољшој Театра... У Народном позоришту у Београду наступао је као Белкор у "Љубавном напитку" и као Ескамиљо у Бизеовој "Кармен". На међународном оперском такмичењу "Опералиа Плацидо Доминго" у Паризу 2007. године однео је другу награду.
Погледајте слику из Метрополитена, са пробе 'Боема', на којој су Рамон Варгас (Родолфо) и Давид Бижић (Марчело):