НБС: Није проблем у нашим прописима већ код PayPala
Народна банка Србије је од Paypal добила званичну потврду да су сви правни и регулаторни услови у Србији за функционисање Пејпал система испуњени и да је до одлагања опције за примање новца дошло искључиво због техничког проблема, саопштила је данас НБС.
У тој компанији наводе да, иако су планирали да почетком октобра омогуће власницима Paypal рачуна у Србији да примају новчана средства, због техничког проблема морали су да одложе пуштање те функције у оптицај.
Кажу да је циљ Paypal да што је више могуће олакша онлајн плаћања и наплате и истичу да неће поново започети поступак пуштања поменуте функције у оптицај док не буду сигурни да ће искуства њихових клијената бити најбоља могућа.
"Имајући у виду величину и озбиљност глобалне компаније каква је Paypal, врло неуверљиво су нам звучала објашњења трећих лица према којима су ''непредвидиве околности због којих је обустављен поменути сервис пријема новца били финансијски прописи у нашој земљи'', посебно ако се зна да су представници Paypala најавили увођење сервиса пријема новца управо након разговора са представницима НБС и надлежних министарстава о регулаторном оквиру у Србији и потврде да нема препрека за увођење овог сервиса", наводе из НБС.
НБС је поручила у саопштењу да ће у оквиру својих надлежности и даље обезбеђивати све неопходне услове и подршку функционисању Paypal сервиса.
Цео проблем је настао када је PayPal након 3 дана укино могућност примања новца за кориснике у Србији. Paypal се до сада званично није огласио по овом питању, а одређени део интернет предузетника сматра да је могућност примања новца укинута због ригидних закона (као што је закон о девизном пословања), за које тврде да Србију коштају пуно новца јер онемогућавај рад "фрееланцера" или малих ИТ предузећа, којима је наплате услуга преко Paypala наједноставнија.
Погледајте повезане вести:
СВАКОГ ГОСТА 3 ДАНА ДОСТА: Нема примања новца преко PayPala
НБС ДЕМАНТУЈЕ: Нема законских препрека за примање новца пеко Paypala