Подешавања Сачуване вести Претрага Navigacija
Подешавања сајта
Одабери писмо
Одабери град
  • Београд
  • Дечани
  • Јагодина
  • Крагујевац
  • Крушевац
  • Ниш
  • Нови Сад
  • Ораховац
  • Панчево
  • Пирот
  • Приштина
  • Призрен
  • Сомбор
  • Суботица
  • Штрпце
  • Ужице
  • Врање
  • Вршац
  • Зрењанин
  • Zvečan

НИЈЕ ВИШЕ ШЛИЦ, НЕГО ХАРД ДИСК: Грађани се више не жале на купљену одећу, већ ИТ уређаје

08.04.2015. 18:17
Kompjuter
Компјутер / Извор: Профимедиа

Прво место по броју жалби грађана, прошле године преузеле су информациона и комуникациона опрема, а прате их услуге мобилне телефоније, саопштила је данас Национална организација потрошача Србије (НОПС).

Та организација је у саопштењу указала да су, у претходним годинама, грађани највише залби имали на квалитет обуће и одеће.

Објашњава се и да се до тих података дошло "анализом евидентираних приговора, који се односе на конкретне робе и услуге, као и на одређене трговце".

НОПС је подсетио да је у сарадњи са Удружењем за заштиту потрошача Војводине за 2013-2014. евидентирала, обрадила и решила више од 9.000 приговора потрошача.