НИЈЕ ВИШЕ ШЛИЦ, НЕГО ХАРД ДИСК: Грађани се више не жале на купљену одећу, већ ИТ уређаје
08.04.2015.
18:17
Коментари (0)
Прво место по броју жалби грађана, прошле године преузеле су информациона и комуникациона опрема, а прате их услуге мобилне телефоније, саопштила је данас Национална организација потрошача Србије (НОПС).
Та организација је у саопштењу указала да су, у претходним годинама, грађани највише залби имали на квалитет обуће и одеће.
Објашњава се и да се до тих података дошло "анализом евидентираних приговора, који се односе на конкретне робе и услуге, као и на одређене трговце".
НОПС је подсетио да је у сарадњи са Удружењем за заштиту потрошача Војводине за 2013-2014. евидентирала, обрадила и решила више од 9.000 приговора потрошача.