НОВА ШКОДА ФАБИА: Најсвежија сазнања
Надолазећи модел чешке фирме неће бимати спортску вРС варијанту. Разлог није квалитет, напротив.
Нова Фабиа биће представљена јавности на јесен, на париском сајму аутомобила. Модел чешке компаније неће се нарочито разликовати од досадашње варијанте. Дизајн ће бити мало модификован, додаће се нештро оштрије црте у складу са духом времена и трендом присутним код свих произвођача.
ЈЕСУ ДОБРИ, АЛИ НЕЋУ: Кинези не желе да купују јапанске аутомобиле
ГТИ Роадстер: Фантастика из Volkswagena (ФОТО)
Ланциа спада на само један модел
Фабиа неће бити заснована на најновијој Volkswagenovoj MQB платоформи, већ на старијој, на којој је постављен актуелни Поло. Разлог томе лежи у цени, стара платформа је јефтинија, а купцима се у време кризе ваља додворити и ценом, не само квалитетом.
Ако је платформа старија, мотори нису. Фабиу ће покретати најновије што Volswagen група има да понуди. Како ствари стоје, на прелазу из 2014. у 2015. кренуће и продаја, па ће купци моћи да бирају између 1.2 и 1.4 турбобензинаца, те 1.6 ТДИ или 1.0 В3 агрегата који је инсталиран у најновијег Пола.
Статистика и стање у каси су показали да је вРС Фабиа слабо тражена. Проблем не лежи у ауту, напротив. Возачима се вРС допада, али не и цена, па нова Фабиа неће бити прављена у спортској варијанти. Са друге стране, осим стандардног "hatchbacka", Фабиа ће бити доступна као караван и мала лимузина.
Цена није утаначена, али ће се кретати у рангу актуелне Фабие, што је нешто изнад 11.000 евра.