Онлајн продавнице губе све више муштерија!
Поклоници онлајн куповине све чешће поново залазе у класичан тип продавница, разочарани предугом или никад обављеном испоруком робе наручене преко Интернета.
Ове године 35 одсто љубитеља куповине робе преко Интернета бар једном недељно је куповало у класичним радњама, што је раст од 11 одсто у односу 2013, наводи се у анкети консултантске куће Прајс Вотер Хаус Куперс (Прице Water Хоусе Цооперс) објављеној у француском листу Матен.
Чак 43 одсто поклоника сајберкуповине изјавило је у овогодишњој анкети да више воли да купује у класичном типу радњи него преко Интернета, док је прошло године тај проценат био знатно нижи и износио је 35 одсто.
Љубитељи онлајнине куповине као разлог враћања класичном типу куповине наводе прекасну испоруке робе наручене путем Интернета или пак никад испоручену робу. Повратници у класичне радње такође истичу као предност такве куповине могућност да се роба проба, опипа и види уживо.
Прехрамбене производе 68 одсто сајберкупохоличара више воли да купује у класичним продавницама док кад је у питању гардероба 48 одсто њих радије купује у правим бутицима.