Пета генерација Аудијеве четворке
Инглштад - Пета генерације аудијеве лимузине средње класе, односно модела А4 би на тржиште требала да стигне средином идуће године, а недуго након ње, купцима ће бити понуђене две караванске верзије, Авант и нешто виши Allroad.
Нови А4 ће се заснивати на другој генерацији МЛБ платформе те ће предсављати врло озбиљан аудијев искорак према повећању економичности целокупне понуде. Покрета ће га неколико бензинских и диезел уздужно постављених турбо агрегата. Конкретније, ради се о ТФСИ моторима запремине од 1,4л, 1,8л и 2,0 литре те ТДИма запремине 1,6 и 2,0 литре.
Очекује се да ће поједини модели бензинаца бити опремљени системом за деактивацију цилиндара, а барем један модел требало би да има емисију ЦО2 мању од 100 г/км.
У понуди ће се свакако појавити и ТФСИ и ТДИ мотори од три литра, а код диезелаша то се првенствено односи на недавно представљени Цлеан Диесел, за који није познато да ли ће бити доступан у новом А4 и на европском тржишту.
Оно што је сигурно да ће се појавити на европском тржишту је плуг ин хибридна верзија. Тачније, очекују се две верзије, једна бензинска И једна у дизел варијанти, с тим што би се дизел варијанта појавила ипак нешто касније.
Купци ће моћи да се определе за две врсте мењача, мануелни са шест степени преноса и аутоматски са 9 степени преноса. Сви модели ће имати погон на предње точкове, док ће погон на сва четри точка бити могућ само као опција код одређених модела. У каснијем периоду предвиђено је да сви модели из линије перформанце долазити са стандардним погоном 4x4. Стоп – старт систем, систем регенеративно кочења И друге сличне технологије, биће стандардни део опреме, како би се повећала економичност у потрошњи.
Дужина и висина нове генерације ће остати близу постојећих модела, а ширина ће бити благо повећана. Међуосовински размак ће бити нешто већи од досадашњих 2810 милиметара. Очекивана запремина пртљажника је готово иста као и код већ постојећих модела И износиће 480 литара.
Дизајн новог А4 би требало да остане доследан досадашњем, са евентуално нешто израженијим линијама око фарова. Многа решења ће бити преузета или инспирисана унтрашњим изгледом модела TT.
На крају треба напоменути да ће се већ 2016.године, појавити и нови модели А5 Цупе, Кабриолет и Спортбек.