ПОЧИСТИЛИ КОНКУРЕНЦИЈУ: Ферари освојио титулу за МОТОР ГОДИНЕ!
Реч је о мотору који се налази у моделима 488 ГТБ, 488 Спидер и Цалифорнија Т.
Ферари је освојио престижну титулу за "Међународни мотор године 2016", а реч је о 3,9-литарској битурбо В8 јединици. Заправо, Фераријев агрегат је освојио чак четири признања: за нови мотор године, перформантни мотор године, мотор године у категорији од 3,0 до 4,0 литре запремине и већ поменуту главну титулу. Овај агрегат се налази у Ferrariju 488 ГТБ, 488 Спидеру и Цалифорнији Т.
- Фераријев повратак у twin-turbo технологију за В8 јединице је поставио нове стандарде за моторе са турбо пуњачима. Нулта турбо рупа и прогресивна испорука обртног момента кроз читав распон обртаја мотора одржава возачко учешће без преседана - каже италијански произвођач у саопштењу.
Ферари је освојио и наслов за категорију изнад 4,0 литре запремине са својим 6,3-литарским В12 из Ф12тдф.
У категорији испод једне литре запремине, прво место је припало Фордовом 1,0-литарском ЕцоБоост троцилиндрашу који се налази испод хаубе Фоцуса и Фиесте. То је пета година заредом да овај мали мотор осваја признања за мотор године.
У категорији између 1,0 и1,4 литре, највише гласова је покупио ПСА Peugeot Цитроенов 1,2-литарски турбо троцилиндраш, док је прва награда у категорији између 1,4 и 1,8 литара запремина припала 1,5-литарском, хибридном агрегату из BMW-a и8. Мерцедес-АМГ 2,0 турбо четвороцилиндраш је освојио признање у категорији између 1,8 и 2,0 литре, док је Аудијев 2,5-литарски турбо петоцилиндраш био најбољи у категорији до 2,5 литре. Што се тиче класе мотора запремине између 2,5 и 3,0 литре радне запремине, награда је отишла шестоцилиндарском боксеру који погони 911 Carreru. И на крају, наслов за „зелени мотор године“ је освојио Тесла са Моделом С и Моделом X. Наравно, реч је о чисто електричном погону.
Прочитајте ОВДЕ како су из Ролс-Ројса најавили производњу свог СУВ-а.