ПРЕВАРА ВЕКА: Компанија Пепси признала да нам је све време продавала ОБИЧНУ ВОДУ
Превара достојна Дел Боја из "Мућки" проглашена је за највећи маркетиншки трик 21. века.
Након што је крајем прошле године под претњом милионских казни издала саопштење да је њена флаширана вода заправо "чесмовача", компанија "Пепсико" сада мора да на самим флашама њихове марке воде објави овај податак.
Наиме, "Пепсико" је била принуђена да објави да је њена флаширана вода "аквафина", са сликом планина на омоту које асоцирају на изворску свежину, обична вода из славине.
И will occasionally buy bottled water фор the цонвениенце иф И'ве нот brought а bottle оф water with ме. It's... https://t.co/MzHs4yAUKz— Сусан Б (@naturalsinger1) February 25, 2016
"Пепсико" је једна од последњих компанија на америчком тржишту која је скривала порекло воде под словима PWS. Под притиском ресторана и потрошача, на етикети ће убудуће морати да пише и да скраћеница значи "вода са јавног извора", као што су већ урадили "Кока Кола" са марком "дасани" и "Нестле" са водом "пјур лајф".
Амерички произвођачи не желе да признају да су пали у очима потрошача и спремају се за противнапад. У дневним новинама ових дана излазе огласи који пропагирају пијење флаширане воде.
И док многи критикују овакав потез компаније као "пекамовски" и "достојан Дел Боја из Мућки", други сматрају како је у питању највећи маркетиншки трик 21. века. Стручњаци наводе да вода са чесме може бити доброг квалитета, али да у неким случајевима може садржати високе нивое флуорида или олова, како је откривено у америчком граду Флинт у Мичигену.