Птица оборила ред летења
Птица која је ударила у мотор "боинга 737-300" при слетању у Милано, скупо је прекјуче коштала националну авио-компанију. То је технички проблем због којег су каснила три лета на којима је током дана био планиран овај авион. Реч је о Милану, где су путници на лет чекали 16 сати, и чартерима за Скијатос, с кашњењем четири сата и 25 минута и Родос, с кашњењем три сата и 25 минута.
Реч је о Милану, где су путници на лет чекали 16 сати, и чартерима за Скијатос, с кашњењем четири сата и 25 минута и Родос, с кашњењем три сата и 25 минута.
Наравно, као и код свих других авио-компанија у свету, испадање једног авиона из саобраћаја, посебно у шпицу летње сезоне, свакако поремети ред летења.
"Ер Србија" је за путнике из Милана обезбедила хотелски смештај у Шератону" у којем су уз обезбеђен ручак и вечеру сачекали да први слободан "ербас" дође по њих.
Како сазнају Вечерње Новости, путници ће у складу са прописима бити обештећени и за изгубљено време, а за кашњење од 16 сати предвиђена је компензација од 250 евра по путнику.
Шта се наиме догодило? При прилазу аеродрому у Милану, птица је ударила у мотор авиона. Пилот је летилицу безбедно пиземљио.
Оштећења на мотору нису била велика. Али из безбедоносних разлога национална авио-компанија је одлучила да у авион не укрца путнике за Београд.