Шта послодавци желе да знају о вама на интернету?
Истраживања показују да се 80 одсто послодаваца о потенцијалним запосленима, пре самог разговора за посао, информише на интернету.
Циљ гуглања није да се пронађу негативне стране будућег запосленог, већ је у сржи покушај да се боље упозна кандидат ради лакше селекције, пише business инсидер. Погледајте списак четири ставки које послодавци проверавају о вама на интернету.
1. Службена фотографија
Кад год је то могуће, послодавци желе да знају како изгледа кандидат за посао. Побрините се да имате професионалну фотографију на својим друштвеним мрежама тако да вас послодавци могу видети. Не мора вас фотографисати професионалац, али то би то требало да буде фотографија вас у професионалном оделу.
2. Online ЦВ
Друго што ће послодавци тражити на интернету јесу ваша професионална достигнућа, активности, награде. 'Онлине портфељ' изврсна је прилика да објавите свој ЦВ и прикажете свој кредибилитет као особе која тражи посао. Тако ћете послодавцима дати бољу представу о себи и својим способностима, на основу чега ће моћи да оцене и што можете учинити за њихову компанију.
3. Улога у online заједници
Послодавци такође желе да знају и како се представљате и која је ваша улога у online заједници, како комуницирате с другима на интернету. Многи ће послодавци податке о вама најпре тражити на LinkedInu. Побрините се да је ваш профил на LinkedInu бољи, али за то искористите и друге друштвене мреже. Ако вас нема на друштвеним мрежама, нисте видљиви послодавцима у мери у којој су то они који имају профил.
4. Карактер и понашање
Послодавци не само да желе да знају које су ваше квалификације за позицију коју нуде, занима их и како бисте се уклопили у културу њихова предузећа. Послодавци вас траже на интернету како би си створили слику о посебности кандидата. Занима их и јесте ли у неком тренутку можда говорили негативно о бившем послодавцу или колегама, као и садржај који делите на друштвеним мрежама.
(kamatica.com)