ВЕЋИ ПРИХОДИ ЗА ГРАД И ОПШТИНЕ: Београд преузео контролу над пословним простором
Град Београд данас је преузео бригу о пословном простору на својој територији, који се до сада налазио под контролом општина, што ће, како је објаснио градски менаџер Горан Весић омогућити веће приходе, како за град, тако и за те општине.
Весић је објаснио да је данашњим усвајањем Одлуке о начину поступања са непокретностима у својини Града Београда решен проблем који је мучио град претходне две деценије када није постојала јасна евиденција имовине и када приходи нису наплаћивани.
- Део прихода се трошио на плате запослених у пословним просторима. Недомаћински се располагало пословним простором да је ДРИ установила да је више од пет милиона евра ненаплаћених потраживања од пословних простора, а који су приходи града - рекао је Весић.
ОГРОМНЕ ГУЖВЕ У БЕОГРАДУ: На Бановом брду и Чукаричкој падини тотални колапс
На основу Закона о јавној својини, објаснио је градски менаџер, Град Београд преузима бригу о пословном простору, што ступа на снагу 1. децембра, до када је потребно да се изврши попис тог простора.
- Општине које на својој територији имају пословни простор неће бити закинуте ни за један динар, већ ће имати чак и веће приходе јер ћемо ми домаћински располагати пословним простором - рекао је Весић.
Према његовим речима тај приход ће се делити сразмерно између општине и града.
- И даље ће општине добијати приход, али с обзиром да ће бити мање запослених, да ће се наплаћивати потраживања, тај приход ће бити већи - рекао је Весић.