WEchat близу 400 милиона корисника!
Кинеске ИТ компаније почињу сви више да се шире, јер им је матично тржиште постало претесно.
Захваљујући низу административних забрана које је имплементирала кинеска влада, грађани Кине (легално) нису могли да приступе великом броју друштвених мрежа или програма за комуникацију. Овај вакум су врло брзо попуниле кинеске компаније које су тржишту понудиле своје верзије Facebooka, WhatsAppa, Twittera и тако даље, које су понекад биле и боље од оригинала.
WEchat је апликација за размену порука, врло слична Viberu и WhatsApu, али до пре пар година за њу нико није чуо иако је имала преко 100 милиона корисника, јер су је користили углавном Кинези. У последњих неколико година WEchat бележи значај пораст корисника, а данас је Тенцент, компанија која стоји иза овог програма, објавила да имају 396 милиона активних корисника, месечно. То је пораст од 11.5 % у односу на прошли квартал, док су бројке још импресивније уколико се упореде са прошлом годином (раст од 87%).
Тенцент озбиљно улаже у промоцију WEchata ван Кине, тако што узима познате личности као бренд амбасадоре, али не запостављају ни развој апликације, па су прошле недеље у иОС верзији WEchata омогућили аутоматско превођење са једног језика на други.