ЗАНЕМЕЋЕТЕ ПРЕД ЦИФРАМА: Хилари не жали ни за рекламу, а ни за ФРИЗУРУ
Хилари Клинтон, водећи кандидат за номинацију демократа у трци за председника САД, потрошила је два милиона долара за емитовање првих телевизијских реклама у државама Ајова и Њу Хемпшир, које прве отварају бирлишта за изборе 2016. године.
Рекламе, које ће се од сутра приказивати на телевизији, говоре о њеном раду у вези са породичним проблемима и њеном односу са покојном мајком.
На тај начин, њен тим је покушао да јавности поново представи једну од најпознатијих америчких политичких личности и прикаже је као борца који разуме свакодневне проблеме просечног Американца, преноси АП.
"Након завршених студија права, она је могла да се запосли у некој великој фирми, али је отишла да ради у Дечијем фонду одбране. У Арканзасу се борила за реформу школства како би променила животе свих нас. Као прва дама, помогла је да осам милиона деце добије здравствену негу", наводи су једној реклами.
У другој, приказује се живот њене покојне мајке Дороти Родам с посебним освртом на њено несрећно детињство, обележено напуштањем, занемаривањем и сиромаштвом.
Популарност Хилари Клинтон претходних недеља је опала, а она се суочава са критикама да је користила приватни мејл за службену преписку у периоду од 2009. до 2013. године, када је била на функцији државног секретара САД.
У претходном покушају Хилари Клинтон да уђе у Белу кућу 2008. године њена кампања била је усредсређена на искуства које поседује и чрвст карактер. Иако је Хилари провела неколико деценија на политичкој сцени САД, њен изборни штаб инсистира да гласачи не знају заправо много о њеном животу, те је циљ кампање да се поново представи јавности као "прва бака нације" (grandmother-in-chief) кроз истицање породичних односа и приказивање ње као могућег првог женског председника САД.
Ни они не жале за рекламе
Са друге стране, и неколико републиканских кандиадата интензиво ради на својим рекламним спотовима.
У кампању сенатора Флориде Марка Рубиа уложено је више од 12 милиона долара за спотове, који почињу да се приказују крајем године у Ајови и Њу Хемпширу.
Такође, гувернер Охаја Џон Кејсик потрошио је милион долара на рекламу, а гувернер Њу Џресија Крис Кристи дао је у те сврхе скоро 500.000 долара.
600 долара за фризуру
Хилари Клинтон посетила је у петак један фризерски салон у Њујорку где је за шишање и фенирање платила 600 долара, односно више од просечне америчке недељне зараде.
За нови изглед некадашње прве даме САД пробринули су се фризери ексклузивног салона Џон Барет у тржном центру Бергдорф Гудман на Петој авенији.
Према писању Њујорк поста, Клинтон је дискретно ушла у салон лифтом који је био резервисан само за њу. Примљена је у посебном делу радње како је остале муштерије не би виделе.
Локални медији су одмах израчунали да просечни Американац недељно зарађује око 100 долара мање од цене коју је демократска кандидаткиња на предстојећим председничким изборима платила за нову фризуру.