Зашто све друштвене мреже користе плаву боју?
Плаву боју користе фармацеутске индустрије, информатичке компаније, полиција и сви остали сектори који својим корисницима уливају поверење, сигурност и поузданост.
Друштвене мреже попут Инстраграма, Facebook, Twitter, Linkedin, Google и Тумблр на сајтовима користе плаву боју јер она асоцира на мир, опуштање и сигурност.
Француски магазин "Слејт" објавио је истраживање и којем је објашњено да конкретно Facebook користи плаву боју јер је његов оснивач Марк Закерберг далтониста, а плава боја је она коју он најбоље распознаје.
Претраживач НЦСА Мозаик користио је плаву боју зато што је то била најтамнија боја после црне и једна од 16 боја које су тада једине биле у употреби.
"Слејт" је у истраживању открио повезаност између фармацеутске индустрије, информатичких компанија и полиције са друштвеним мрежама, путем плаве боје. Cafe.ba пише да је порука јасна - друштвене мреже уливају поверење, сигурност и поузданост својим корисницима, попут поменутих сектора.