ВИРТУЕЛНА РЕАЛНОСТ СТИЖЕ НА ФЕЈСБУК: А у њој ћете моћи и да се дружите са ПРИЈАТЕЉИМА!
Виртуелна реалност нас неће одвајати од људи, најављује Марк Закерберг.
Иако вирутелна стварност тренутно представља ултимативни вид изолације, Фејсбук се нада да ће она постати друштвена мрежа будућности.
Марк Закерберг откио је део својих планове у вези са компанијом која се бави виртуелном стварношћу, коју је купио 2014. године за 2 милијарде долара. Главни део његове визије односи се на стварање читаве виртуелне стварности чији би центар биле социјалне интеракције. То би могло да укључи употребу вашег личног ВР аватара за четовање са пријатељима или игре и друга искуства која би се делила са другим људима.
Већина ВР искустава која су тренутно доступна корисницима немају могућност учешћа више људи, односно играча, из остатка света. Али, на трећој годишњој Окулусовој конференцији, представљен је део Фејсбукових експеримената који се односе на друштвену виртуелну реалност, која ће ускоро бити понуђена корисницима.
- Виртуелна реалност је савршена платформа у којој људи могу да буду на првом месту - рекао је творац и власник Фејсбука, Марк Закерберг, који је на овом догађају и сам ставио ВР маску.
Он је ступио на различите егзотичне локације заједно са два друга човека запослена у Фејсбуку, који су креирали своје ВР аватаре. Ови су се аватари могли видети на истој локацији, а док су се њихови власници померали около, померале су се и њихове виртуелне верзије. Они су играли игре у виртуелној верзији седишта Фејсбука, гледали филмове, и фотографисали се виртуелним селфи штапом.
Представљени су и нове апликације, укључујући Аватаре, која омогућују људима да направе виртуелне верзије себе, као и "Партиес" и "Роомс", које омогућавају људима да се окупљају у виртуелној реалности.
Компанија је такође показала како би ВР искуства могла да стигну на Фејсбук у блиској будућности, демонстрирајући свој рад на увођењу лајв стриминг игара у виртуелну стварност, а откривено је и да се ради на томе да опрема за приступање виртуелној стварности постане доступна сваком просечном потрошачу.