3 начина на које ће се телефони променити у 2021. години
2021. изгледа као узбудљива година која ће бити испуњена низом нових трендова, технологија и иновација
Технолошке компаније су преиспитале свој фокус за годину која предстоји и очекују нас прилично интересантне промене на тржишту смартфона ако питате Дана Дерија, Моторолиног Глобал Продуцт потпредседника, ово су најважнији смартфон трендови који нас очекују у 2021. години:
ПРЕДВИЂАЊЕ # 1: Паметни телефони превазилазе традиционалне могућности и још више ће комуницирати са светом око нас
Људско понашање се значајно променило током 2020. године - и сада, више него икад, жеља за повезивањем и приступачношћу код људи није била присутнија. Као ОЕМ произвођачи, модификујемо своје производе, маркетинг и свеукупне пословне стратегије како бисмо се ускладили са новом "нормалом" којој смо били изложени највећим делом 2020. године. Гледајући унапред, то је прилика да нови талас иновација заузме централно место. Током 2021. године, али и касније, мислимо да ће ова промена у понашању потрошача бити катализатор за иновације паметних телефона - оне које превазилазе традиционалне могућности. Са побољшаном повезаношћу и брзином - захваљујући стварима попут 5Г мреже и процесорима који реагују брже - наши паметни телефони ће почети да играју још значајнију улогу у одржавању повезаности. Ова побољшања омогућиће нашем паметном телефону бољу и ефикаснију интеракцију са уређајима око нас - претварајући паметне телефоне у играчке конзоле или смислене додатке компјутерима. Људи свих старосних група ће током ове ере даљинског повезивања прихватити технологију, почећемо да увиђамо како нам паметни телефони не помажу само у ефикаснијем обављању задатка који су део ове нове реалности - попут рада од куће или образовања деце на даљину – већ ће нам помоћи да сарађујемо, учимо, образујемо се и повезујемо са светом око нас.
ПРЕДВИЂАЊЕ # 2: У 2021. години видећемо повећану потражњу у технологијама које пружају специфично искуство
Како људи настављају да захтевају производе који не само да прате њихов ужурбани начин живота, већ и решавају специфичне проблеме и потребе, увиђамо све већи фокус произвођача ка представљању уређаја који могу да задовоље све захтеве потрошача. На пример, током протекле две године смо приметили снажан фокус неколико технолошких гиганата на уређаје за игре. Било да се ради о рачунару са беспрекорним играчким спецификацијама попут Леново Легион 7и или паметном телефону који играчима пружа импресивно аудио искуство, приказ и највеће брзине на тржишту, попут Мотороле edge , овај тренд ће се наставити и у годинама које су пред нама. У следећих годину дана верујемо да ће ово ићи даље од гејминга и на сегменте потрошача са другим специфичним потребама, попут напредних функција које ће испоручивати фотографије професионалног квалитета свима који озбиљно користе друштвене мреже, спецификација које гарантују издржљивост и дуготрајност активнијим потрошачима, па чак и још лакше преносиве и флексибилније уређаје. На пример, 2021. године потрошачи ће наставити да траже технолошка решења која нуде преносивост, али која не угрожавају погодност и функционалност која долази са већим екраном. Упркос мањем броју путовања ове године, потрошачима су сада више него икад потребна технолошка решења која су довољно флексибилна и преносива да прате њихов животни стил који се непрестано мења. Ових дана са собом носимо мање него што је било у прошлости, јер се наша данашња путовања састоје од ходања по стану, до кухињског шанка или дневне собе. И док се крећемо око својих преносних рачунара, пуњача, паметних телефона, решење је преклопни уређај који може понудити преносивост и функционалност свих ових уређаја.
ПРЕДВИЂАЊЕ # 3: Виртуелна стварност прошири ће се на куповину
године, решења за виртуелну и проширену стварност (ВР/АР) прошириће се даље од играња игрица и образовања на сегмент куповине. Ове године потрошачи широм света удаљили су се од куповине у продавницама, углавном као резултат обавезног дистанцирања због COVID-19 пандемије. Али не верујемо да ће се овај нови тренд ускоро променити. Очекиване бројке за 2020. годину продатих 5Г уређаја могле би да достигну 190 милиона јединица, почећемо да гледамо како потрошачи користе ВР/АР за тестирање производа, испробавање нове одеће или чак дизајнирање животног простора, све из удобности свог дома. Куповина или тестирање потенцијалног новог производа више неће захтевати физичко додиривање производа, а произвођачи ће морати да пронађу начине да искуства потенцијалних купаца учине што реалнијим, што ће у великој мери бити омогућено напретком и широким усвајањем 5Г мреже.
О компанији Моторола
Моторола Mobility LLC је припојена од стране Леново Гроуп Холдингс 2015. године у чијем власништву у потпуности функционише као подружница и задужена је за дизајн и производњу свих Мото и Моторола брендираних мобилних уређаја