ЗНАЧАЈНА ПРОМЕНА
Дисцорд ће почети да приказује рекламе гејмерима
Овај потез, који долази након година избегавања традиционалних online рекламних модела, представља значајну промену у стратегији компаније.
У покушају да оснажи своје приходе везане и појача претплату на Нитро, Дисцорд је најавио увођење in-app рекламирања, прекидајући свој дугогодишњи став против плаћених огласа и промоција.
Планиране "Спонсоред Quests" промоције, које ће се реализовати у сарадњи са произвођачима видео игара, омогућаваће корисницима да добијају ин-гаме или ин-платформ награде за извршавање различитих изазова док играју са пријатељима на Дисцорду. Овај модел нуди корисницима мање инвазивни облик рекламирања, сличан прошлогодишњој промоцији за May the 4th на Дисцорду, где су Фортните играчи добијали Стар Wars тематске скинове за дељење екрана током игре.
Међутим, упркос обећавајућем опису, прве реакције на најаву нису биле позитивне. Технолошки саветник и инвеститор Мегана Дар изразила је забринутост да би прихватање новог модела рекламирања могло отуђити део корисничке базе Дисцорда, потенцијално нарушавајући поверење и подстичући кориснике да потраже алтернативе.
Дисцорд је саопштио да ће корисници имати могућност искључивања промоција у подешавањима, што је флексибилност коју многе друге платформе не нуде. Да ли ће ова опција бити доступна само претплатницима Нитро-а, још увек није јасно.